Buns with cherries

U bunchi cù ciliegie hè un past perfecte chì puderà cumpagnia di a vostra casa cù un aroma diliziosa è si sorprendarà à tutti cù un gustu senza paragune. Pruvate di preparalli cum'è secondu i ricetti descritti da avà.

Melitori di levitu cù ciliegie

Ingredients:

Preparazione

In acqua calidez, vultemu u zuccaru è u levitu. Poi pouru in u kefiru cascu , oliu vegetale è fate tuttu ciò chì cun un battu. Dopu quì, vìdiri a farina tamanta in parechji portioni è ammaate a massa uniformi. Avemu lubricate e mani cù l'oli vegetale, trasfiriu a un pappuluzzu, foglie cù una siccica è foglie in calore per 30 minuti.

Aghjunghjite a padedda nantu à a tavula, apparinatu è diventata in picculi pezzi, dà ogni forma una mugliera. Dopu, pusonu circa 5 bariati è an arricciu cù u zucchero pezzu, mischju cù villeillin. I fiurati di cada mug are raised and tightly tying, formant una bunna rotunda.

Spread them suture down on a sheet baked grease and sprinkle with seeds of poppy. U furnu hè calda à 180 gradi, in u nivellu più bellu, putemu un coltu di acqua è fate pasti cun cilieggi per 20 minuti, finu à chì pronta. Dopu quessa, agghiuncinu l'ovenu nantu à a tavula.

Biscotti di mantellu cù ciliegie

Ingredients:

Preparazione

Per principià, dissolvi u levitu, u salinu è u zuccheru in l'acqua, mischjà è sia a mezcla in u calore per 15 minuti. Duranti stu tempu, u levitu feranu "ghjucà" è un capu spumante quì nantu à a superficia. Dopu à quessa, aghjunghjenu a mantra ligata à a suluzione di levitu, fate a latta calienta, traspremghja bè è, foglie sferente in a farina, amassi una pasta ferite omoogenee. Allora turnalli à a tavula, sprinkled cù farina, è amassi appena finu à quellu cura di mantene in manu.

Preparatu in questu modu, a pani è trasfurmatu in una tazza, sprinkle un pocu cun l'oliu, foglie cù una siccica di biancu è si stalla di una ora per 2 per allughjà. Quandu si cresce in u volumu da 2 volte, amuciamu è dividite in porzi. Avà pigliate una bola, stende in un padellu, mette in 5 boli, sprinkle cù u zuccaru è densamente chjoppule. Pogemu bollini dolci cù ciliegie nantu à una fragola di u fermentu è lasciate durante 30 minuti, coperto cù una pettinezza nìvule nantu à a cima, per pruebas. Pigliate e pasticci di latte, sprinkled a vulintà cù una strisce. Per fà questu, si cunghjunghjeghja ugguali fiori, zuccaru è oliu, frettu tuttu in appicciate. Agghiari un trattatu à 200 gradi per quasi 30 minuti.

Puff, pasticcerie, cherry

Ingredients:

Preparazione

Ciliegia lavò, rinfriscà a petra è dà à e boli una bona secca. Pùa arrughje cù u zuccheru è surtite da 30 minuti, di cunsiderà u zuccheru. A pasta Puff hè diluconata, trasfurmata in una strata fina, 3 mm di grossa è tagliata in rettangoli bianchi.

In un latu di ogni travagliu pusau un pezzu appiegatu di cilieghjani, cima cun una pate lamintatu cù fècula è formate un pezzu fissatu. Pusugnà nantu à una pappaglia, coperta cù carta pergamosa, è u mandarà à un furnu incalfatu. Bake buns à 180 ° à un bonu coloru d'oru. Hè tuttu, bocca, pasticceria, cilieggia fresca, pronta!