Bouquet di chupa-chups cù i so mani

Per i zitelli è di i zitelli, u regali risultatu serà un dulce bouquet . I fiori da chupa-chups à una ghjovana età sò piacevuli à i fiori freschi i più freschi è carichi. Bouquet di palletipi, offriti à venda da maestri, ùn hè micca prezzu, perchè prupone fà un bonu ramu di chupa-chups cù i nostri propri mani. Grazie à i struzzioni step-by-step, avete da appruntà à fà un maravigliu di chupa-chups.

Avete bisognu:

Cumu fà i fiori per un bouquet di chupa-chups?

  1. Scriviamu di l'arrappizamentu di carta cilantivi currispundenu à a talla di i candiesi sceglie per a cumpusizioni. Per aghjurnà u prucessu, hè pussibule attraversà e volta di parechji capi di carta culurata. In questu casu, sò 3 capas di materiale.
  2. Truvamu u centru di i circles, perchè u papetu per mezzu, poi piacenu novu.
  3. In u centru prugramatu di a mugliamonu aghju candu nantu à un bastone è prestu prisborivaem carta fina in u candu. Avemu da cunsiderà chì u papetu hè un material dèbitu, perchè non pruvate micca fà rende. Piglianu a pezzu di u puderiu per formar dobbili chì facenu chì a fioritura vi pare un objettu naturali.
  4. Pulsà l'ombra di carta à a base più forte, perchè chì i pranzii in u fiore sò bè ​​faschi. A basa di u fiore à u bastone di chupa-chups hè invintata.
  5. U fiori risultatu di u fiore hè ghjustu. Per pruducia uliviana usemu a cinta floristica.
  6. Strendu u ventu u fioru di cinta nantu à un bastone di caramelu, cuminciendu à u so fondu.
  7. Rice i petali per fà chì a fioritura vi pare com'è una pianta vivente.
  8. Forma una cumpusizioni da i culori individuali.

Pruvate a fabbricazione di fàmbulu simplice, pudete fà rame più complexi. U picciotteddu di a chjucu nantu à a so prima bola pò fà stu elegante candy-flower ikebana.

  1. Per fà a cumpusizioni, bisognu di una piccula florette è un spaziu d'oasi.
  2. Invece di carta, quandu fece un tipu di fiori, usamu una molla florale, è per pruduce una altra variità usemu un carta finamente toscata, torna torna in forma di conos.
  3. U ramu licitanti in i tonalità morbida piglia un piacevule è un beddu adultu, dolce!