Cumu pudere di punta?

Quante tocchi in legnu in bizzannini nantu à i minti capelli di una littra princesa! Ogni matri, preparanu per a nascita di un ziteddu, preparanu un primu primu scarpa da alta da u ospiti. E si avemu un puntatu per u zitellu cù i nostri mani? Questu hè un modu immensu per transpondisce u vostru sensu sensu à un picculu indiġenu, è a bellezza di i sapi ci sò ancu più sulcisione à u mumentu di l'alta.

In a classa maestra, vi diceremu un passu per passaghju cumu di crochet per una criatura nascita.

Knitting crochet per i zitelli

Per aiuto di crochet per un babbu natuvutu, avemu bisognu di u seguente:

Tuttu prestu? Allora fatevi fà u travagliu!

Classe maestru nantu à i platti di tela

  1. Cumincià à fà stracciati da u soli - racchette 18 loops di l'aire.
  2. In seguente, avemu l'usu di a sola di un bagnu in bocca, crocheted - un circhiu chjama l'air loops, una croce - una culonna senza crochet.
  3. Dopu avè aghjustatu u schema, avemu un solu prefabricatu, cusì fighjà quellu guidate nantu à a parti di fronte:
  4. Quandu hà attaccatu a suletta, avemu principiatu a tela di calzini. Facemu dui fila cù un patroiu "culonna cù un crochet", a prima fila hè un mperu da u filu di u filu di u ciclu.
  5. Partendu cù a terza fila, principià per circundà i mediastichi secondu l'schema, utilizamu u patru "cullizzione cù un crochet".
  6. In a quarta fila, seguitamu riduce i cicli utilizendu l'esempiu schema.
  7. In questu, aghjustemu i ciclichi, a quinta filera hè stata ligata cù un mudellu "una culonna senza crochet", affinchendu u numeru di loops u listessu.
  8. À questu stage, u calcariu di i patevelli, in debuli, hè prestu, principià per puntegà una stanchizza. A prima fila hè fattu di manera cusì: facemoschjate 18 loops cù un patrunu "culonna senza crochet" in un latinu, da 15 circuiti d'aire, di l'altra parte avemu contu 18 loops, è l'attaccà cù una "culonna senza crochet".
  9. A seconda linea di a voglia hè un tagliu di crochet senza crochet.
  10. A terza fila di boot stocking knit, guidata da u schema.
  11. Appena, susciteghja a calzata, puntatu cusì:
  • Avemu avemu venutu à a riva di u cantu di stanchizza. L'arrimbàcenu secondu l'esempi schema:
  • Eccu un saccu calziu stivutu chì avemu.
  • Ora cuminciamu à decurendarà l 'annunzii prestu casi listessi - avemu attaccatu u collu. Per fà questu, femu turnà u pruduttu, cumincianu a puntata da a sesta fila di u calzate, piglià u filu di fronte, fate i loops, attaccà dui fila cù una "culonna senza crochet".
  • A terza fila di focu hè un mutu sicondu u schema.
  • Ciò hè cumu avemu un puntuale in un saccu stivali.
  • Secondu, tornammu à u puntu 12 è andemu in cunnessione secondu l'u schema hà datu questu l'edgitura di a sola da u filu frontale di u ciclu.
  • In questu stampa u pudeti hè listessa, da pudemu fà u so decoru. Quì ogni mamma palesa a so imaginazione, cumu è quale per decora a cumpagna di u zitellu, offre noi una di l'idee. Pigliate una grande perle perle è cunghjilla una toalla per ogni vaghjolu otticu nantu à a calza è in u sole. Allora pudemu cusì una bead in a mitati di ogni elementu di u fringe nantu à a stima di u patevule. Dopu piglià un corta di organza 10 cm longu, piglià u filu è cose nantu à i medie. In seguitu, pigliemu u listessu cut de u fioru di satin bianca è fate u listessu, avemu cusitu u fiore in u centru di u fiore da l'organza, in u mità di u fiore chì hè furmatu, pudemu cusì un bead.
  • U toccu finali - stretch satin ribbon in un calore è vincenu un bonu arcu .
  • Hè tuttu! Booties crocheted, pronti è à stavavanu à a nascita di una principessa petitezza.