Immeuble di scimmia fatta

A vigiglia di l'annu novu accuminciamu a pensarii cumu per sorpresa è per piace i nostri parenti è i amichi cù rigali inuditali è memorable in a so manera chì hè uriginale è, sicuru, assequible. L' annunziu 2016 hè l'annu di u fucile scimmia, chì hè u so simbulu più impurtante.

In questu classu maestru vi fighjulu cumu pudete fà un rigalu di l'annu novu - un magnetu per un monu chì hà incantatu u vostru propriu avere è portanu furtuna per l'annu dopu.

Monkey-Magnet nantu à a fretura - master-class

Lista di materiali obligatorii:

Curà di travagliu:

  1. In una carta di carta piglià un patronu di u monicu futuru, chjamate: capu, musice, orecchie, nasu, lingua.
  2. Trasmissione u patru di u sentu è aghjustate i detallsu di u futuru scimmia cumenti: a testa (di felt brown) - 2 pezzi, u fogghiu (di fugliale fugliale) - 1 pezzu, l'aricchi (di fugliale di culore) - 1 pezzu, foglie marrone) - 1 pezzu, una lingua (di un sentu di culore russu) - 1 pezzu.
  3. Arrule a mulina di culore marrone cun una costura di sutura in un filu, cusì u dettu di a vista à u capu di dettu di u futuru scimmia.
  4. In a stessa manera cusì l'ore à a testa di u scimmia.
  5. Cù l'aiutu di a cola di silicuni, pegà u nasu à u caprettu di u scimmia è cù a costura di a sutura cù filamenti di una mulina marrone in un filu chì l'avemu cose à l'altri.
  6. Da u biancu sintì falendu dui petiti ovali.
  7. Per u filu di u filu di u filu di una mulina bianchina in un filu, cose ovaali bianchi à u capu di un monu, è à elli, à u turnu, perdi. Eghje si videvanu.
  8. Suggeri una mulera negra in dui filamenti cun una volta di l'agulla è cose un sorile di u scimmia. Per u sensu si appendemu a lingua da u sentu di culore rosu. Hè bisogna com'è questu.
  9. Allora andemu dui parti di a testa di u monu cù una sutura di filamentu cun filamenti di una mulina brutta in dui filamenti. Appena finu à u mità, a testa di u scimmia deve esse chinu d'un sintepon, da questu ci hè devessu spuntatu à a fine.
  10. À a parte occipitali di u capu ci cuglitanu u magnet.
  11. Hè cusì un muccucciu trachjite chì avemu.

Basatu nantu à a classa maestru, pudete sapè cumu pudete fà un souvenir di l'annu novu - un magnetu di u scimmia cù i vostri mani. Stu rigalu sarà a più sincere è bona, perchè unu hè fatta cù l'amore è i boni boni.

L'autore - Zolotova Inna.