Pudete sdegà e cose da una persona difunta?

Hè cresce chì i parenti o di i persone chì sapìanu di u mortu riguardu, ùn ponu micca aduprate cose da a so morte. Per quessa, tuttu ciò chì pò esse distribuitu à e diverse persone chì averanu bisognu. Cusì, i parienti aiutanu à u pattu di mortu per truvà a pazità di mente. Eccu valutate à cunsiderà, da chì una persona era morta. L'affari ponnu mantene b and bacterias per un longu tempu. Ùn vene etiche è ùn hè micca salvu per esse da o rinviate e cose à a ghjente.

Hè cresce ancu chì e cose pò per percive l'energia di a persona à quale anu perteneci. Ci hè un dubbitu - se esse possibili di purtalla cose da a persona morta. Ci hè un scantu di energia negativa - l'oggetti trasmettenu karma. À u mùartu in generale, pò esse una attitudine spiciale. Per esempiu, se hè una cosa memorable chì vi ricurdava di una cunnessione cù un caru, ma mortu amatu. Ma, cum'è sapete, una persona vive mentre sò ricurdati da stu mondu.

Chì avete bisognu à ricurdà?

In ocasioni un ricordiu supplementu di u pardunatu assai disturbà l'internu. Ci hè parechje numeri diffirenti di ligame cù e cose, ma di preoccupari chì vi puderanu transportà e cose da una difunta sia, fratellu, casu, perchè chisti sò cose di u mortu, ùn valuta micca. Inoltre, à teme. Eccu l 'arcaismu. Hè megliu di trasmissione di e cose cum'è caritati, per fà u travagliu di carità.

Hè impurtante ancu chì i parenti vicinu di u mortu supremu a barrera psicologica. Hè quellu chì hè u disuptore chì provoca i porsi associati à a morte . Parlà di a morte ùn hè micca accettata, ma a risultazione psicologica assuciata à e cose di u mortu hè sguassatu solu. Da queste cose duvete riderechjà, per ùn tormentassi micca cù ricordi, per ùn piglià a culpa per a détournage d'una altra persona.

Quandu è per chì ùn pò micca purtate e cose di una persona morta?

I psicologicu sò cunzuddinate di i casi chì e persone chjappu persu u toccu cù a realtà, cariu à a diprissioni, suffriu d'un disordine mentale. E tuttu causa di a disprezza à accettà a realità. Ùn vulete parte di parte cù e cose di u mortu, crede chì eranu cusì in cuntattu cun ellu. Let and on the emotional-psychological level.

Quandu abbià i tradizioni, quandu i parenti prupone distribuzie e cose di u mortu, ùn sò micca osservati cunsiquenzi simili. I psiculologi ùn avè micca cunsigliatu per sperienze un avvinimentu tristi solu. Quandu tutti funnenu, affaccendati cù funerali, distribuzendu e cose, à scuntentu è parechje distanti, u fattu di a morte accentuate a so attenzione.

Più cunsiglii

Curie di religione diverse ancu avè una vista cusì nantu à a natura di e cose. Per esempiu, un sacrificadoru Ortodoxu vi cunsiglià per spruvà e cose cù acqua cunsacratu. Hè urdinata per i musulmani à distribuisce e cose di u mortu per riceve a benedizzione di l'anima. Eppuru, i porsi di a corruzzione è di l'ochju ghjocu, chì pò esse transmittatu da e cose, sò stati firmati in a filusedie di u filu filince. Stu cunsigliu pò esse effittivu quì.

  1. Pigliate e cose da una persona morta hè pussibule bisognu à i sugetti di l'attitudine reverente morta - senza disgrazia, temere, disgust. Sì bisognu di scaccià e cose, nunda ùn impedisce.
  2. I roti di qualità, u vestitu, i scarpi, u ghjuvendu hè adattatu per l'usu.
  3. L'articuli mobili ponu esse venduti.

I cosi ùn sò micca impurtati un veru periculu. À e persone mortu per tutte a vita in a casa, cose da parechji cose necessarii è innevativi. Forsi, assai di questu skarba era intettu per parenti. A ghjente accadarà appressu da u lettu di una persona malatica, chì hè ancu capacitu per fà alcuni ordini di a so prupietà.

In accordu di credenze religiosa, hè necessariu distribuzione e cose finu à u dicenniu ghjornu. Allora u difettu duie a pussibilità di riceve donatori à i parenti per riceve a misericòrdia è u pirdunu in u prossimu mondu. Hè per quessa chì pudete furnisce i cose di u mortu.

Di sicuru, cun qualchì casu, avete da trattà cun più. Per esempiu, cù a divisiona di pruprietà, l'eredi. Ogni manera di casa ùn sò micca assai interessate. Ancu si a situazione hè diversu. È cusì ùn ci hè micca a tentazione per fallu in a supersticione o avè una neurosi, hè megliu di distribuisce micca qualcosa chì mai ùn appartene.