A timpesta in uttrovi - signu di u populu

Ottobre hè u mezzu di u vaghjimu. In u principiu, u calore di u suli di u sittembri ancu se sentenu, ma in l'ultimi ghjorni d'uttobre, u principiu di l'invernu hè sientiutu più forte. Parechji gustu à u vaghjume d'oru - arburete corsi cù culuri russetti, gialli, aranci è calenti, ma micca cusì luminosu, u sole è cumulus culi cumulus - in tuttu questu ci hè un cunsulatu è tranquillità. Cù u principiu di u pruvucà di u vaghjimu, pudete impastate in una manta cun piacè, leghje un libru predilettu favuritu è ​​eddu bè chì.

Un pocu di storia

Hè prumessu, u dicèsimu mese di l'annu era chjamatu "fangu" per u fattu chì ci hè assai chiuvuli, è a terra è u polu, imbulighjendu cun l'acqua, diventenu in fangu, chì era in ogni locu. In uttrovi, nimu hà maravigliatu da e freti è di a neve nebbia. In ocasioni pò esse una timida à u principiu di uttroghju, ci sò ancu i signori di u populu per questu avvenimentu. Ancu si vulete caminariatu più in i parchi cù l'arburi d'oru, cullè e foglie varicoloured per l'herbariu, ma in mezu di u vaghjimu parlate per ellu stessu, hè ura di preparà a neve è a fretta.

Dapoi u tempu anticu a ghjente di teme u tronu è i lamponi. E pinsonu chì i dii eranu in furiati cun elle è mandonu a punizioni da u celu. Oghje chì ci anu ancu un rafficiale di lampi, da quali pirsuni morse. Hè cume chì u lampone uccisi un omu, hà vintu una vita ghjustu, è a morte di una donna significava chì era piccatu. Finu à u tempu chì i scientistichi anu spiegatu è spieghjanu a natura di l'emergenza di u tronu è u lampu, stu fenominu hà veramente l'aparicio chì i dii sò in furore di e persone è mandonu a punizioni. Ancu in u nostru tempu, quandu ci sò parolle di lampi in ogni locu, nimu ùn hè surprised by u lampu chì chjude l'arbre o un edificio. In questu sensu, u pòpulu hannu assai signali attaccati cun questu fenomenu naturali. È sò sempre true. Ci hè una clude da ciò chì a timpesta propria esattamente in uttrovi.

Chì significarà u trumbetta in uttrovi?

Se ci hè una timida è u lampu in uttrovi, questu quì si pò indicà chì ci sarà poca neve in l'inguernu. Puderà ancu un invernu curtu. Hè per quessa, l'invernu duru ùn pò esse teme. Ma avutru ca chistu ci sò àutri signa d'ottuviu chì anu influenatu l'inguernu, per chì avete bisognu di riferite à a stampa assunta. Dunque, no cunsiderà micca solu i signori di u populu di una tempesta in uttrovi, ma ancu altri manifistazioni di u clima.

  1. Se a prima nuvola falls, avete bisognu di contà u mesi, è l'invernu accuminzanu. Inoltre, quandu a nuvola cascate nantu à a terra secca, ùn anu micca pussutu à guddà di duie per un pezzu tempu - si funni immediatamenti.
  2. Succece chì un bonu autunno d'oru pò esse admirate per uni pochi ghjorni, e foglie cadunu rapidamenti - questu significa chì avete bisognu à calà a roba calza, calzature è cacao - inverndu sarà friddu è stiff. E vice versa, quandu l'arburu in u so robba eleganti durante un bellu pezzu, aghju aspittatu per u caldu invernu.
  3. L'invernu duru hè ancu predilettu quandu era friddu in u uttrovi. Invernu ùn pò micca sbagliatu.
  4. I signe di u populu ancu di dì chì avete bisognu à guardà cun prisentanu à u clima u 4 d'ottobre. Dopu tuttu, questu seranu l'inguernu, cum'è quellu ghjornu.

Di sicuru, ùn avete bisognu di cunfidenza fiducia solu i signali di u populu. Ma anu evolututu annantu à i seculi, cusì ci hè a verità in elli, perchè sta cunnuscenza hè stata fatta da observazioni longu. Ma ogni solu per si solvese stu prublema. Vede per voi altru questu mese, se duie piuva è una tempesta in uttrovi, è in l'invierno - quantu nevaranu a nebbia è a quantità di ghjorni inverno. Allora vi vede per voi ciò chì hè a verità. Pudete cumminari tutti, è eseguite ancu à i métulòggici chì facenu a stampa generale. Ma da l'antichità, i signi di u populu di i fenomeni naturali sò venutu veramente. Solu cù l'ecologia corsa è a contaminazione di l'aire è l'acqua, u cumpurtamentu di a natura si cambia. Forsi, in parechji anni, parechji signori diffirenti, però anu da esse basatu nantu à e cunmbusioni di e nostri avutri avutru.