Lymphogranulomatosis in i zitelli

Sfortunatamente, e malatie in ongichi, cù l'adulti, anu crescente chì anu più in i zitelli di una età curretta. A malatia chì a lymphogranulomatosis in i zitelli ùn hè micca solu di diagnostichi, perchè l'imaghjini clinichi sò piace fustu. Per quessa, i genitori deve esse attenti à a salute di u so zitellu è a più minima suspicione deve esse u mutivu di a storia.

Dopu à tuttu, com'è sapemu, una malatia dettama puntuale hè una chance per una cura completa. Questu hè particularmente cusì per questa malatia.

A survivenza dopu l'operazione è u cursu di a quimiòtazione hè di u 95%, è questu hè assai, basta chì a malatia si vede à u tempu.

Sintomi di lymphogranulomatosis in i zitelli

A Lymphogranulomatosis hè un crescente forte è l'enlargement di i ganglii limfatichi chì sò senza trattamentu è ùn si sò micca fusati cù a pelle è cù l'altri, restendu mobiliu.

Cumu l'esitatu, ùn hè micca faciule per detectar din a malattia, quandu i numme lymphesi situati à u corpu (mediastinali è abdominal) sò affettati, è micca direttamente ligati à a pelle (cervica è axilaria).

Li carusi 4-7 anni avemu allungatu più freti di i zitelli, è ghjè in questa età chì a incidenza alta rende. I parechji puderanu avessà chì i nodi nimichi in u collu o à a manu di u zitellu anu aumentatu, inveci di una malatìa cataracta.

Spessu ci hè un aumentu prudente in a tempera, chì passa senza trattamentu dopu parechji simane, è repite. Un test di sangue spessu mostra un altu nivulu di eosinistili , è u cunsigliu di u sangue. I causi di l'apparizione di u lymphogranulomatosis ùn sò micca statu stati accurati.

Hè trattatu a lymphogranulomatosis?

Cù trattamentu puntuale di sta maladie, i pretezioni per a curativi completu sò più ch'è bè. In ogni stadiu di u sviluppu di u lymphogranulomatosis, una operazione hè fatta da rinunzià i tissuti affettati, dopu chì a quimioterapia hè applicata, eventwalment diversi corsi, secondu a gravità di a cundizione. Dopu questu, ci sò pussibule, rindite in i dui dui anni, in questu tempu u zitellu hè sottu à a tutela di i medichi.