Schnaya in i zitelli

Riccieltu hè una malatie infecciosa chì hè carattarizata da infjammazione di a mucosa, di a febbra è di a rash. In u corpu, u virus sarpintariu torna aeria. U virus hè trasmettutu da u paci à quandu tossu è strannassi. L'agentu causativu hè faciule cunquistatu, si ferma sottu a influenza di fatturi ambientali (lumi, aria, etc.). Per quessa, hè quasi impussibili di infestà per e terzu, di ghjucate è di vestiti.

I sintomi di sarcellule in i zitelli

Da u mumentu di l'infezzione prima di i primi signali di sarampi vede in i zitelli, cum'è u funnu, dura da 7 à 17 ghjorni (periodu d'incubazioni). A malatia pertenece trè fasi: catarrhal, u periodu di rashes è u piriu di pigmentazioni. Pigliate passu à passu cumu u sarcellulu cumencia à i zitelli:

  1. U periodu catratu per 5 a 6 ghjorni. Ci hè un latinu seccu "abbaghjatu", u nasu di rattimentu, a frebba, cuntiivitis, rouge è inchie di a farinzia. Dopu à 2-3 ghjorni, picculi rosati chjusi in u palazzu. Quasi simultanea, nantu à a superficia interna di i pani, hè pussibile observà i bianche spots characteristice di u sarcellulu (Filatov-Koplik), semu semolina.
  2. Duranti u rash, ci hè lacrimazione, un timore di a luce, i fenomeni di bronchitis. A temperatura righjuneghja à 39-40 ° C, a cundizione de u zitellu hà degratu degitu, sumerezza, letargia, perdita di l'appetite. Un sarpullitu maculopapulu nantu à a faccia. Hè un pezzu di forma irregulari, quasi ùn si ponenu micca in sopra à a superficia di a pelle. U so diametru hè di 3-4 mmimitudine, è tendenu à fundà. Prima di tuttu, i rashes apugneri sottu à l'arechje è nantu à a frunti. A rash for 3 days gradually falls: u primu ghjornu assalta nantu à a faccia, u prossimu accupa abbastanza nantu à i bracce è u troncu, da u terzu ghjornu righjunghja i turchie.
  3. Duranti di pigmentu. Dopu i 3-4 ghjorni da a rash chì a cundizione mellora. A temperatura hè normalizzata, a rash hè stintatu, sughjendu a pigmentazione (finarmenti scurdara). Duranti a rilazione ci hè drowsiness, irritabilità è cresce fatigue.

Cumu si tratta à u simbulu di i zitelli?

In u trattamentu especialu, u zitellu ùn hà micca bisognu di sarcellule. Ma puderete tene u restu di sito è vigilia per higiene. Inoltre, u paci hè assicuratu da una edenza abundante (questu impedisce a deshidratazione) è facilmente digeribile, rich rich in vitamine. Ùn avete bisognu di lubricate u rash. Hè abbastanza per lavà u zitellu cù l'acqua à a temperatura ambientale. A Bathing hè pussìbule solu dopu à a catena di temperatura. Per a rimoluggìa di i sintomi cumuni (a tezza, a temperatura) applicà diverse dannu spettaculanti è antipirìticu. Per a prevenzioni di cuntiivitis, l'occhi sò lavati cù un swab di cuttuni dipped in tè di tè in tè calore. À l'antibiotici, com'è regula, ùn vi ricu. Sò prescritti per ipidimi cumplicati.

Prevention of sarampelle

Oghje, per prufilaxie, a vaccinazione massima hè fatta, facendu i zitelli vaccinati contra u simbulu, a rubella è a sannula cù una sola ingezioni. Ricchio in i zitelli vaccinati cuntinuanu a faciule è, in regula, senza cumpressioni. A primu vaccina hè realizatu da 12-15 mesi, u secondu in sei anni. Ricarelos in i zitelli sottu un annu sò summamente raru, anu passatu l'immunità passiva, pigliata prestu da a mamma. In casu chì u zitellu hè in cuntattu cun u zitellu, u malatu pò esse impeditu da l'iniziu di una immunoglobulina. A immunità ricevutu in questu casu hè tenu durante 30 ghjorni.

Una altra manera di prutezzione di u zitellu hè di evitari cuntattu cù l'infezzione. U paci hè cuntaggiatu da l'ultimi dui ghjorni di u periodu d'incubazioni à u quintu ghjornu dopu à l'iniziu di u rash. Un ziteddu chì hà avutu sarcellatu, ponu turnà à l'equitazione di u ghjocu dui ghjorni dopu à l'iniziu di a malatia.