I toli marziali

Ci sò nomi in u mondu di a moda, à u sonu chì u core cumincià à battutu più veloce. Questu hè in sicuru Tiffany, Gary Winston, Cartier ... Per ricevi u donu di un casu predilettu, ogni duminiu soiu, hè una pienezza chì i cavalieri ùn sò micca sempre avutu u saggiu. Curiosamente, i marziali di u mondu di u mondu, chì ghjornu oghje a moda di bola, sò stati creati à u circondu di u stessu tempu. A fine di u XIX seculu, chjamatu l'era di u Romanticismu, hà datu i maestri mundiale, chì u travagliu - a megghiu modu di spirarà sentenzi.

Francia

A gràzia è u splendore sò attribuiti nantu à i marchi di a joera francese, fostu l'più ricunnisciuti: Cartier, Busheron, Van Cliff & Arpels, Mabussin.

Comu tutti i stori grandi, l'emergenza di a marca Cartier principiau in un picculu attellu di Parigi. Louis Francois Cartier hà travagliatu nantu à ordine per i clienti privati, chì ùn ci hè micca scassatu: l'era di Luigi III era cunzidiettu cunzidiratu secular, cusì l'ghjuvintù era un successu tremendu. U maestru ancu fattu corona per i monarchi di Germania, Spagna, Egittu, Monaco è altri paesi. Sutta l'auspice di a Principessa Matilda è l'Empress Eugenia, Louis Cartier hà dilatu u so cummerciale è trasferì l'arti di l'articulu à u so figliolu. Allora a cummerciale si traschjuva in i binti di Cartier - cusì a marca hà stabilitu a so pusizioni in u mondu di a moda.

A carta di l'affari di sta marca mundiale hè a prima in a storia di u bracelet di a donna, per eclissi a gràzia di quale chì nimu ùn hè successore.

Una altra famosa famosa ghjeneta hè Boucheron, fundata da Frederic Boucheron in Parigi. U maestru era chì u principale in a presentazione di diamanti hè lumera. Hà rentatu una tenda cù finestri nantu à a parti assulita è dipoi ùn hà micca rinunziatu nantu à sta regula. U puntu di l'estremità di Boucheron hè una cumminazione di motivi orientali è parechji pedichi preziosi, è a carta di visità hè un brazzuletta d'oru biancu cù diamanti.

Italia

Trà i marziali Italiani chì u più famoso hè BVLGARI, funnatu da Sotirio Vulgaris. A so primu magazzinu principiatu abbia un grecu talentu in u centru di Roma, è prestu l'estilu di BVLGARI, glurificatu in petra è metale cù antichi motivi, hà guadagnatu i cori di l'elite italiana. Marcau: un largu aneddu, cù u gravure Bvlgari per u perímetro.

USA

America prisenta ghjuvintù di famosi cù un epataghju spiciale è peculiaru à l'excentricità di a so persone. I dui casi di famigghi in i Stati Uniti sò Tiffany & Co è Harry Winston.

A ghjuvellina di a ghjarsa Tiffany, funnata da Charles Lewis Tiffany, diventò sempri più populari dopu à a pelle incù l'amante Audrey Hepburn, chì a so heroina ogni ghjornu passa da a tenda di a Quinta Avenida. Oghje Tiffany & Co hà più di 200 butterie è bride in tutti i paesi di u mondu sognu di diventà à i pruprietarii di l'anellu di a castagna da Tiffany - una cartona di l'affari di a traduttore argilla.

Una altra joera americana Harry Winston hè stata fundata per Harry Winston, un ghjinnaghju, in quali mani i diamanti passanu à vita. Hè a so joera chì hè cunsiderata u bigliu prufissiunale di ghjuventù per l'astri Città. Una campione di PR pruspita per a marca hè stata fatta da Marilyn Monroe, perchè a canzone annantu à i migliori amici di e zitate riferite Harry Winston. A cartona di cummerciale di marca hè un collarlu di diamanti cun un colpi pendentiu.

I nostri preziosi sònii

Di sicuru, ùn ogni donna mediu pò permette ghjustizia di marche famosi, ma questu hè oghje. E dumani, chì u diavulu ùn hè micca belli, u prince più venerable pare è stenderà una casu di velitu, manu è cori. Probabilmente, hè maravigghiusu chì in u mondu ci sò e cose chì sò piacevuli di sònniu. È i chjappani ci chjamanu "bufali nuvole", ma sapemu quarchi cosa cun voi - marche mundiale di gioie in ogni petra putia un pezzu di felicità genuine.