Pudete scopre à intervalli?

Forsi ora ùn ci hè nisuna chjesa chì ùn vole micca di vede bè, per esse sempre attrattiva è liggeru charming. Per ghjunghje tuttu ciò, avete bisognu di furmazione fisica constantu, sportu. Un esempiu hè esercitu corruzzione. Stu tipu d'attività fìsica ùn deve nisun prestazione preliminare, ammunizie. Tutti questi bisognu hè un sciccareddu è sapelli còmode.

Comu in ogni sport, in corruzzione, più impurtante, a cunsistenza è u sistema. Ma cumu esse, se una zitella hè nantu à una basa mensuale, hè pussibile curru cun elli? Cumpiate u fighjonu in questa mena.


Hè pussibule esercitassi durante a menstruazione?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì in quelli ghjorni una donna hà parechji cambiamenti in u corpu chì ùn pò micca influenza a cundizione generale è u benessivu. Cusì, durante a menstratura, ci sò cambiamenti freti in a pressione di sangue, debule in i musculi, sentimenti di debule, malignità. Tuttu chistu pò interferiscenu cù u prucessu di furmazione normale.

Se parlemu di esse possibbi à curru in intervalli mennarali da un puntu medicu di a vista, in a maiò parte di casi, ùn sò micca contraindications per un tipu d'exercitu. Una svantazioni, forsi, pò esse di malatie ginekulogichi chì l'esercitiu fisicu hè megliu evituutu. In esse situazione, se esse possibbili di curru quandu ci sò parechje, u medica decide, à a quale hè necessariu d'affruntà sta quistione.

Chì pò esse utili per esse cù menstruazione?

Duranti i studii longu è l'entrevista cù e donne realizatu da i scientifichi occidentali, truvava chì l'attività fìsica, in particulare funziunhe, durante a menstruazione pò ancu facilità u so cursu. In ogni casu, ùn scurdate micca chì in quelli ghjorni u corpu hè generalmente devagliu, per esse megliu per reducirà l'intensità è a durazione di furmazione, sceglie i distanzi più curtuti è esse micca più di 1 ora per ghjornu.

Quandu hè megliu curru: durante a menstruazione o prima?

Cume spessu, da e ragazze chì sò abituati di guidà un stili di vita attiva è sò constantementi impegnati in una disputa, a quistione risultatu per esse si hè pussibile currigisce direttamente in u primu ghjornu di a menstruazione.

U puntu tutale hè chì hè l'iniziu di a menstruazione, com'è regula, chì prumove in più dolore è perdita di sangue. Hè spessu i primi ghjorni di excrezione avìanu accumpagnati da scorri, incantevuli sensazioni, chì solu interferenu cù l'sport. Per quessa, hè necessariu di prima di piglià stu fattu in contu. Sì una zitella si senti mortu, e pacenzia di mare è i marghjulamenti, hè megliu d'ùn curre in questu tempu.

In quantu per esse possibbili currigirate direttamente prima di u mensuale, ùn sò micca contraindications à a professione medica. L'unicu chì vale di ricurdari è u fattu chì, in u risultatu di l'attività fisica, a menstruazione pò cumprà 1-2 ghjorni prima di a data esperta. In quessi casi, ùn hè micca necessariu di parlà micca un fallimentu in cicli, perchè nunda di patologicu in questu. Stu fattu hè spiegatu da u fattu chì, in u risultatu di cursu, a contractilità di myometrium uterina hè in parti aumentata, perchè u sangue menstruali pò esse liberatu un pocu prima di l'usu.

Oghje chì e donne facenu una dumanda nantu à si hè pussibile di coperà in i matinati di a matina. Hè nutate chì hà u dirittu di sceglie l'upertu più còmicu per ella. À u listessu tempu, hè necessariu piglià in cuntà chì e carichi fugliali sò dati à u corpu più faciule in a matina, è micca dopu l'ultimu ghjornu.

Cusì, se a zitella sola pensa bè raghjoni bè cù u sportu mensili, da ghjucà à ghjocà è in corruzzione in particulari, averà benefiziu. Ma in u nisun casu, ùn eseguite micca u vostru corpu à l'estresse fisicu, se a zitella in un periodu di tempu, tormentu i maloforte, presse di pisci, marghjulità.