Idrotulazione di i tubi falluti

L'idrosintazione di i tubi fallopi hè un prucessu in quale u fluidu hè spartu in i tubi fallopi per propiu di diagnostico è terapèutica.

Cumu hè realizatu a hydrotuberculosis tubalu?

L'idrotaulazione hè fatta in cundizzioni di purità di a vagina, in u ciclu di u cervice hè chì ùn hè micca una microflora patogenica è i cambiamenti anormali in i prucessi di u sangue è di l'urina. In u casu di a inflamazioni è di i tumuri in i genitori, i malatii di u sistema cardiovascular, i processi infizziosi, i hydroturbazioni hè contraindicata.

A cuntrastu à a pertubazione è l'metrosalpingografia, l'idrotubazione di i tubi falluti ani cuntenutu negativu.

Stu metudu di trattamentu si faciule in un ambizio di ambulatoriu o inpatienti da un ghjinògliu nantu à una presidenza giuncològica. L'Hydroterapia hè realizatu durante 7 à 24 ghjorni di a menstruazione, anu da svià a buca, l'intestini è trattendu l'omi sexu esterni cù iodonate.

Per inject the solution salina isotonica in l'utru, una ghjeringe hè usata cù un vechju chì salda u cane uterinu sottuponizione.

Sì a suluzione si entri in i tubi falluti senza assai sforzu è ùn ùn manca di ritornu, tandu i tubi fallopi sò tutte entrudubile, in u casu contrariu cù sensazioni dulurosu - intranettable. Se a suluzione hè amministata in una cantina di più di 2 à 3 ml, è dopu scorri, i tubi fallopiani ùn sò micca passati in a regione di u collu. In u casu di una infuzione lenta di fluidu, i tubi fallopi sò parcialmente passabuli.

Chromohydrobubation of Tubes Fallopian

Questu hè un prucedimentu in u quale un coltu liquid hè spressu in a cavidad uterina. Tubi Fallopi sò cunsiderate passabulari se a suluzione per elli si mette à a pelvisa petite, l' obstruccione di i tubi fallopi - in u casu contrariu.

Echinotrofija di i tubi fallopi

Stu metudu di diagnosticà a patency di i tubi fallopi hè un metudu efficace è sicuru, in quale un mezzu di cuntrastu hè intruditu in i tubi per a cavità uterina. Ultrasoundu puderà esaminà a cundizione è a struttura di l'organi genitali.