Cumu escolle i cortini per u lettu?

In ogni casa per un uttellu di l'uttellu hè stata a megliu stanza. Dopu tuttu, solu ùn deve creà un ambienti incredibuli di cunfortu, intimità è cunsulazione chì a distinguiscenu di tutte e altre locu. Hè per quessa hè cusì impurtante di pensà à tuttu tuttu u minimu dettu. Per esempiu, un aspettu impurtante hè a currispundenza di cortini à u stili sceltu di l'internu.

Rispunsi generali nantu à a scelta di cortini per un letargo

Ùn avete bisognu di cumincià à cumprà tutte di cortini in l'alcuni. Cume hè bè chì a decisione di compra hè fatta è a percepzioni di u spaziu tutale depende di l'emozioni pusitivi di esse in questu. Per cumincià, bisognu di stabilisce l'usanza funziunale di e cortini. Per esempiu, si pò ghjucà un rolu praticumente esteticu è cumplementari l'internu, ma pò serve cum'è una prutezzione contra vede stranieri o di luci.

Quelli chì sò in a so stantarii deve esse sceltu, da a probabilità d'aghjurnà u flussu di luci naturale in a stanza. Per esempiu, cortini, cortini e altre tipti densi di cortini di l'uttene uttene à aiutà à reduie l'intensità di a luminosu di u sole, mentre chì uni qualchì siltuna, allughjendu a camara a luce di u liceu, aiutà à l'articuli pastel è ligne di culori. Hè micca cunsigliatu per cumprà material sinteticu.

Quandu anu cumprà curtains, ùn deve micca disregardatu a praticità, à dì: u tipu di tela, a facilità di sospensjoni ndipendenti, è a cumplessità di mantene a cura è neat. A pratica amena chì in u mumentu, i cortini pesche, supplementate da draperi magnifichi, sò ricunnisciuti cum'è inghjulià inutile è à livellu à dumanda. In cuntrastu, i cortini di l'uttene, fatta di lumi, semplice lavule è tessili senza forma, diventonu a moda. Hè stu fattore chì fa necessariu attentu à a prughjeurità di cortini è, siddu pudè, ordene in l'atelier.

E règiche fundamentale di scelta di taglieri in a so stanza

Ci sò parechje ricunniscendu tosseddi chì aiutanu à fà a megliu compra in termine di scegliendu u disignu di a finestra in l'accògliu:

  1. Hè ricumandemu per cumprà un teddu spùccule per cortini o prudutti preparati da elle in forma di cortini, cortini, persiane o rotò analogi. U fattore principalu hè a capacità di riduce l'intensità di a luci naturale, chì pò esse verificatu in a tenda stessu. Tuttavia, hè longu deve sapendu chì u crepuscolo constantu ùn aportanu micca un statu fisicu è moralu, chì dera a necessità di cumbattà un teddu densu cù tulu o organza.
  2. Hè assai impurtante chì i cortini sò u designu curretta. Se a finestra apertu ùn vi mancu un vacu, avete curatu cù un tulu, chì garanzia ancu una distribuzione bassina di luci naturale. Hè vale aduprà aduprà a ricunquistà a funzione stylistiche di tuttu l'intornu. Cusì, per esempiu, per un habitante in a curritte orientali di brocade di stile cun cornices di lattice sò adattati. Ma i cortini per un letargo cù un lambrequin sò più appiecati per una stanza cun un pianu classicu.
  3. Per u so cambiu, hè megliu per sceglie sfarenti silenzii naturali chì anu un effettu calmanti. Hè assai impurtante chì a paleta di cortini accurdanu cù u restu di a decorazione tessili di l'altru.
  4. Ùn tentate di salverà è cumprà tessuti artificiali chì ponu causà reazzione allergique è "piacè" cun un effettu staticu constantu.

Perchè u tempu, cortini cù motivi ecològichi sò in moda, à dì: varietà pianti, paesi, fiori è foglie. Vale a pena fintu nantu à i cortini romani, persiane , lambrequins e jabots.