Shopping in Istanbul

Andate per andà in Istanbul, hè un peccatu micca per piglià l'apprincipiu di u mumentu è ùn passene un pocu tempu per shopping. Molti turisti anu cumprà una visita di shopping è andate quì di primu allora per shopping. È ùn hè micca maravigghiusu - perchè in Turchia, ci sò parechji fabbrichi di e famosi marchi europei, cusì veste cusì hè assai più prezzu ca in altri paesi. Vale a pena fintu nantu à i merchi turchi, chì sò di qualità bona è u prezzu. Marchi famusi: Sarar, Adelisk, Coton è altri. Chì pudete cumprà in Istanbul? Prima di tuttu, un capigli di pilu intima, abate di stemma o robba di robba in furmazioni - l'scelta di questi cusì hè semplice enormi, è questu di prezzi sò parechje volte più prezzu di quelli di Mosca. In più, durante e shopping in Istambul, pudete cumprà un sacchju bonu, calzature, calchisseria, biancheria, ghjuvelli è ghjuvelli.

I toli è i mercati in Istanbul

In i zoni di Taksim è Nisantasi cie butte più moderni di u tipu europeu, induve pudete cumprà roba, calzature, bosse, ornamenti eleganti, è da i famosi disinazioni turchi. U listessu nivulu di buttreghje sò situati nantu à l'avana di Atakoy è Akmerkez. I distretti di Istiklal è Caddesi sò cunnisciuti per stabilisazioni cummerciale cun vestizione di moda da tessili turchi d'alta calidad.

Istiklal Street in Istambul - un locu induve ùn puderete micca solu di shopping, ma ancu ver di un veru piacè di un caminu. À ogni latu di a strata pavatu sò assai parechji cumuni. In questa zona hè a famosa chiesa di San Luigi, l'ambaisce di parechji paesi, i strade strade strade. Eccu avete truvate passaggi di cumerci muderni è dispunibuli cù robba, ghjuvelli, accessori. Fans di articuli artificiali in stu locu maravigliu serà più interessante.

Sè più interessate in pelli è pelli, hè megliu per passà un altru locu, per esempiu, à u centru cummerciale "Best" in u distrettu di Laleli. Eccu una larga scatula di caprini, capelli d'ovale è capelli di coghju. Per pruggillu di cumprà in Turchia, serà utile per sapè chì i prezzi di i prudutti di e pelle in questa alivi sò in a rigioni di 1,5 - 3 mila dolce. Ma ricordate chì in questu locu sò parechji buttoni solu per i più grossi, in cunnessione cù quale, hè assai affullatu.

Inoltre, pudete fà cumprà à u bazar turcu. Scopre in u tempu di i sultani hè pussibule in u mercatu cummossu in u 1464 cù u grandi limiti grandi grandi Bazaar , chì hè solu 20 minuti a strada di a strada Laleli. Ci hè assai menu vintu è robba casuale, ma per quelli chì vulianu acquistà borse bagagli è decorazioni - questu hè un veru paradisu. Inoltre, in u Grandi Basatu possi una biera bona.

Sale in Istanbul

Pudete vultà in a vendita durante a shopping in Turchia , in Istanbul, tutta l'annata. Eccu, quasi nisunu hè attaccatu à e date specifiche. Guaranteed per aghjunghje l'epica di i sconti chì pudete annunziale di u Capu di Natale è e feste religiosa. Parechje marche annunziate a vendita ancu quattru volte annu.

Appressu à a fine di dicembre i venditi in invierno. In certe volte puderianu finu à l'aprili - in questa scusa, i scontri pò arrivanu ancu à u 70%, anche si succètu, sicuru, raramente, perchè e mercadizazioni sò cusì accattu rapidamente.

In ghjugnu à lugliu, vende in vendita. Per esse à tempu per shopping in Istambul in u 2014, hè necessariu appressu à a fine di l'aostu, dopu à questu tempu a stagione di i discu duverà spessu nantu à a ricession.

Dopu à u 2011, à a fini di a primavera o l'iniziu di u estiu, un feste di shopping si trova in Istanbul. A fugliale di u periodu ùn cènece per un minutu. Una lotta di centri cummercializate sò travagliani à u reloimbu, è i sconti reachinu u so massimu. Per i turisti pruggini di shopping in Istambul - hè u tempu più successu per viaghjà.