Crocs inverno stivali

U calzature, ancu i stivali d'inverndu, a famosa marca Crocs pò esse appiutu da afar. Hè distinchitu no solu da a so aspettu, ma ancu per quale custate ogni mudellu. Ùn hè bisognu chì ogni annu u numeore di fanciuti di i prudutti di sta marca hà crescente: in u primu locu l'impresa ùn hà micca circà l'apparenza, ma cunsulazione.

"Crocs

Prima di tutti, hè vera utili a lista di e caratteristiche di mudelli in inviu, chì a marca hè stimata per migghiori di e donne di moda:

Ùn solu ùn durarà più di una staciunale, perchè ancu in tempura scintillante (finu à -20 ° C), i corsi di a donna si calanu. In più di dettuale à u materiale, a parte spiciale hè sparata è fatta di Croslite.

A strada, a Crucile stalla assai simili à u gomma è ancu u plasticu, ma hè un veru polirmuicu, chì hè custituitu di microcelli chjusi. L'ultimi, à u turnu, sò chini di resina naturali. Hè per quessa, quandu u materiale caliscia sottu a influenza di u calore, cambieghja pocu cambieghja a so forma, ripiglià a so stuma. Questu hè u sicretu di perchè l'invicchi di l'inverno di e donne Crocs sò sempre in lignu nantu à i so pedi. Stu paliu mantene a forma di parechji anni. Tuttu a superficia interna hè abbandunata cù un infierru calzottu.

U pisu di i scarpi sò assai lignati, è per quessa, i mudelli di sta marca sò deve circuncisi da quelli chì passanu assai tempu in i so pedi tuttu lu jornu.

A ragiunamentu di u disignu, Crocani criau stivali di inviendu di e donne di parechji culori: quì è i tonalità di tonalità brillanti, è i pratichi, toni universali. Qualchessa fashionista hà da pudè ritruvà una cosa chì saldarà à sguillà u so stile è a parsunalità.