Damet di donna

Jeans, chì era prublema prima un travagliu solu per u travagliu di travagliu, hè diventatu issa base in u vestitariu di ogni persona. Hè preziosa per a so forza, non rugosa, è ancu un scema di u culore neutrale, chì faci fà fàliu fà cunfinà un pruduttu da i jeans cun altre elementi di u vestitariu. E à a luce di ciò chì hè statu dichjaratu, a donna di moda capelli jeans murezanu una attenzioni particulari.

Chì sò i jeans jackets?

Forsi, l'enumerazione di tutti i mudelli hè inappropriatu quì, è ancu, si pò dì, impossible. A cosa hè chì ci hè troppu varietà di denim jackets. Fighemu quì i paràmetri chì ponu aiutà à sceltu:

  1. Color. In u mondu di i jeans, l'uppostu hè veru, è i culori neutri ùn sò micca neri è bianchi, ma di blu è pallidu blu. Hè megliu cunghjunghjenu cù qualsiasi indimentu è permettenu un pezzu facilitu per diversificà u vestitu familiar. U biancu è u biancu, cum'è cù i jeans e capelli di e donne cù fiori o altre stampatu , suggerenu una orientazione à una certa impresa.
  2. Perdura. A maiò parte di i pantaloni di jeans sò pruduciutu senza un furfettu, chì face un solu solu solu in u casu di una freschezza di a sera, è ancu permette di tirà da sottu à a vostra mantega si a chaqueta nnò stessu hè solu una parte di l'uttellu di a scrittura. Ma ci sò e capelli di denim di donna cun pilone . Dui bracciale di bracciale di bracciale di bracciale di donna, si ponu còmpiu di portà in l'epichi di transizione, in April o September-October, quandu hè friddu fora da friddu è in spessu un ventu brisa. Ma i ghjocuri di jeans donna veramente invernala - hè quarchi cosa di una ficzioni. Ùn importa micca quantu piace, à -20 ° C, ùn sì micca cusì.
  3. Longitudine. Sì tutti i giacci di denim meni sò dispunibili in longhi à i cadaveri, in seguitu i più chjappi di ghjuvà di denim di donna sò quelli chì finiscinu sutta u pettu. Pianu cuddà fine à l'eleganza di u lavameri di primavera, longu à parte di u cinturione di u cadutu à u ghjinochju. Long denim chaquetas di donna sò quelli chì ghjucanu davanti à u ghjinochju. Spessu in questu stili sò pruduciuti mudelli calaldati, è fora ricordanu à u parcu di qualcosa. Inoltre, ci sò parechji opti intermediate nantu à a cintura o mid-thigh.

Cù que purtassi una chaqueta di denim?

Tabù per i jeans, in principiu, un pocu è, in u primu locu, questu hè un altru jeans. Ùn face un denim jacket cun jeans o una faldita di un altru pene di denim. Hè megliu di sceglie un analogu da un materiale diffirenti. Qualchi pantaloni, faldidi, sarafani di cuttuni, pani, viscose, mohair - suitallu. Una eccezzioni hè una ghjuvellina di uomo di donna cun un capuzzu. Pò esse disprezzatu cù i jeans, ma avete deve guardà cun vigili cù cura dinò cusì cusì una cumminzioni. Se, per esempiu, avete una borsa grizzu cù una cappucciu di cuddaru grisu, pò esse troppu ghjuvatu cù jeans di qualcuna ombrezza di grisa, accuminciannu di l'asfaltu è per andà finu à i tonu più ligne.

E mutanciuni di gioippi alluminati di denim si trovanu più bagnati cù leggings o jeans stritti, permette à equilibriu a figura è avè l'effettu chjamatu in l'istile di kazhual. In questu casu, attente à i specìfici di cunciningà e chieti cù faldes. Se a chaise finisci in u mezu di a còscia, allura si cunta bona cù faldes in u pavimentu o cun un lapis à u ghjinochju. Ma si a chaise nantu à a punta di a patella, ùn pò micca esse cumminati cù faldidi. L'eccezzioni hè u casu quandu hè un caprettu denim, chì ghjè dispostu sparati. Pudete pudete combine cù faldes di ogni largu, ancu u mini è ùn face micca struitu. In questu casu, u mantellu hè solu un accessori, è micca un pezzu di robba, cum'è ùn averà micca a funzione di furnisce u calore.