A voir à Saransk?

Situatu in a Ripublica di Mordovia di a Federazione Russa, a citadina di Saransk hè statua nant'à u ramu di u fiumu Insar. L'annu di a fundazione di a cità hè 1641. Hè in questu annu chì una fortezza hè stata stabilita in u sudu di u re regnu Russu, chì era chjamatu dopu à l'isula Saransk. Invece, à u principiu di u XVIIIu seculu, a furtizza s'hè dissintatu è deteriorate. Perchè Saransk perdiu a so impurtanza militari è sviluppata eventuali com'è una città di articuli è di a cummerci. Unu di l'avvene impurtanti era a visita di a cità Emelian Pugachev durante l'insurgenza à l'estiu di u 1774.

Un gran numaru di turisori di Saransk fù distruttu per parechje pirsivi, postu chì quasi tutti l'edifici in a cità finu à u XX sèculu sò stati in legno. Ma ancu a pesar del fattu chì ci sò assai pocu monumentu storicu di a cità, ci hè quarchi cosa di vede è ciò chì spargiu in Saransk.

Mordovianu Museum of Fine Arts. S.D. Erzi

U museu Erzi in Saransk abriu i so porte à i visitori in u 1960 com una galería d'arti chjamata dopu. FV Sychkova. In u 1995 u museu avia datu u nome di u famusu pittore è scultore Stepan Dmitrievich Erzy. Questu artistu hà sceltu un pseunendu in onori di u populu di Mordovia, chì hè chjamatu Erzya. U maestru ùn hà micca solu in Russia, ma ancu in u territoriu di u Sudamerica, l' Italia è in Francia. In u museu Saransk hà cullucatu una grande collezione di Erzi, fatta di legnu è micca solu - circa duie centu exhibitu.

Inoltre, l'exposizione di u museu hè rapprisintatu da l'opera di artisti famosi cum'è Shishkin, Repin è Serov. Una misura speciale hè una merezzione di ghjillani è costumi naziunale.

Chiesa di San Giovanni Evangelista

A St John the Church Teologica, fundata in u 1693, hè unu di i monumenti più antichi di l'architetti ortudoxa in Mordovia. Stu tempiu in Saransk hè stata fatta in l'architettura classica di l'architettura di u primu setticentu u sèculu XVII è mantene stu listinu finu à puntu, anche u fattu chì in a so longa storia, a custruione di a chjesa hè stata ripetutamente ricustruita.

A Chiesa di San Giovannino divinità divintò a Cattidrali in u 1991 è ha purtatu stu titulu finu à u 2006, quandu a cattidrali di San Teodoro Ushakov hè stata fatta.

Cattidrali di San Fedor Ushakov

A decisione di stabilisce una nova catedrale fù fatta in u 2000, quandu a Chiesa di San Ghjuvanni u Teologu anu parechje di accostà tutti i paruliani. U tempiu di San Fedor Ushakov in Saransk hè cunsacratu in l'estiu di u 2006. U custruitu di a cattidrali hè unu di i grandi edifici di tempiu nantu à u territoriu di a Federazione Russa. L'altitudine hè 62 metri, è l'aria di u tèmpiu pò cumprà più di 3000 parrocchiale. A piantaggie, situata in a catedrale, vi permette l'admirate Saransk da una vista d'occhiu di u paese.

Monumentu à i custieri di a fortizza di Saransk

Fighjendu di ciò chì vede in Saransk, pudete chjamà u munumentu à i fundaturi di a cità, stabilitu in 1982 in u centru di a cità. A cumposizione si trova nantu à u locu induve in u XVII seculu avia una fortezza di guardia difensiva. L'autore di u munumentu hè u scultore VP Kozin.

Monumentu à a famiglia

Un altru municu interessanti di Saransk hè in a cità in u 2008. A dinamica sculture figura di una grande famiglia cù una famosa famiglia chì cammìnanu versu a Cattidrali di San Fedor Ushakov. L'autore di a scultura hè Nikolai Filatov.

I tradutti di novu tradiziunale visitate questa cumpulenza sculturale annantu à u ghjornu di u casu, perchè cresce chì vene a bona furtuna. È trà e donne hè una crede chì toccu à u panicu di l'scultura di una donna incinta favurevule à l'aghjuntu rapidu in a famiglia.