Dieta japonaise durante 7 ghjorni

Per assicurà chì a dieta japonaise per 7 ghjorni hà u effettu più bonu, avissi da esse preparatu in anticipu. Trè ghjorni prima di u principiu, rinùneci di dolce, alcool, cibo smoked, piccanti è salate. Dopu chì questu, u corpu serà più faciule per aghjurnà à un novu tipu di alimentazione, è l'effettu serà più forte.

Dieta japonaise per una settimana

Stu sistema di forza hè precisa, nunda pò esse cambiatu per avè risultati. Avete manghjatu strettu d'usu da a menzione di a dieta japonesa per una settimana, solu in questu casu avete da ottene u risultatu urdinatu. Per riflettà u risultatu, in u futuru avete da cambià à nutrimentu propiu è micca di ritornu à a dieta di u normale, chì addivintau a raghjoni chì avete ottenevule u pesu.

Inoltre, u regnu di u pumu hè strettu: tene da almenu 2 litri di l'acqua neve un ghjornu (micca tè, caffè e zucchetti, à dì l'acqua). Questa hè una cundizione necessaria per l'incrementu di u metabolismu, chì hè simpliciamente necessariu per assicurà chì u pisu stabile diminuta. Pigliate l'acqua prima di ogni manghjà è solu per u ghjornu. A più impurtante - in a matina, dopu à averà, piglià a regula di eddu un vetru di acqua.

In u risultatu di a dieta japonaise durante 7 ghjorni, disperse da 4 a 6 kg di pisci in eccesse, è se aghjunte ghjornu di ghjornu di caccia o sperimenta - u risultatu sarà ancu megliu.

Dieta japonesa 7 ghjorni: menu

Cunsiderate a dieta menu per tutti i sette ghjorni. Hè impurtante di preparà tuttu ciò chì hè necessariu per a nutizione nantu à u ghjornu dopu cun avance è micca per "fall out" da u sistema due per a mancanza di u pruduttu desideratu.

U primu ghjornu di una dieta

  1. Breakfast: un vetru di cafè (senza crema e zuccaru).
  2. U pranzu: dui ova dura, una insalata di coltu cù l'oliu vegetale, un vetru di u ziddu di tomate (o solu dilute un terzu di un vitturi d'aghjunghjenu in tomate è aghjunghje salate è pimentu à u gustu).
  3. Cena: una gran porche di pesce fatta magicu.

U sicondu ghjornu di a dieta

  1. Breakfast: un vetru di cafè (senza crema e zuccaru), cracker.
  2. Pranzu: u pesciu cu l'appiccante di col agghiu.
  3. Cranzu: un pezzu di fogghi di vacca, un vetru di 1% di kefir.

U terzu ghjornu

  1. Breakfast: un vetru di cafè (senza crema e zuccaru).
  2. Lunch: una parte di calcarini fritti.
  3. Dinner: insalata di coltu, ova è fogghi di vacca, speriti cù l'acitu.

U quartu ghjornu

  1. Breakfast: un vetru di cafè (senza crema e zuccaru), cracker.
  2. A lunch: una gran zotta di zitella rossu cù mantra, uovo crudo, una piccula fetta di furmagliu.
  3. Dinner: 1 grande o 2 manzili medianu.

U quintu ghjornu

  1. Bufalo: una gran zotta parchjata di zucca francese con zucca di limonu è una gota d'oliu.
  2. Lunch: un pezzu di pesci di cociutu è un vetro di zucchero.
  3. Dinner: 1 grande o 2 manzili medianu.

U VI ghjornu

  1. Breakfast: un vetru di cafè (senza crema e zuccaru).
  2. Pranzu: 300-500 g di pezzu di pollame, l'insalata di colta.
  3. Dinner: 2 ova dura, insemiata di colza.

U settimu ghjornu

  1. Breakfast: un vetru di tè verde (senza crema è zuccaru).
  2. Lunch: un pezzu di vitedaccia, una uva.
  3. Dinner: sceglite u sughjettu di cena (cioè u cottu di u terzu ghjornu).

Hè u usu attivo di l'acqua chì vi permettenu di sentu beni in i primi ghjorni di una dieta, mentri u corpu hè ghjustu da ricustruisce à un novu sistema.

Cumu salvà u risultatu?

Per una settimana hè difficiuli di riduzzione di qualità qualità, è da i vostri kilogrammi persu, a maiò parte serà u cuntenutu di u festu è u stomacu, è u licitu estratti. È solu un pocu percentinu - a massa fatica persa. Tuttavia, pudete salvà è migliurà u risultatu si lasciate micca di a dieta micca in a vostra dieta di età, da cunseguenza di quale hà salvatu, ma nantu à nutrition.

Comu u cereali di u bacinu o pienza di l'ova, sopra sopra, è pè cena, utilisate carne maglia, additivata cù legumi freschi o stewed. Una volta à settimana pò furnisce di qualsiasi platti o dulcezza. Eppuru cusì, vi cuntene untuvte e migliurà i risultati di a dieta japonesa!