Bulgaria, Golden Sands - attrazioni

A vacanza di Golden Sands hè cunsiderata cum'è a più populari è elite in Bulgaria. Hè situatu à una baia ecologica ecciteghja di u Mari Neru nantu à a costa nord di a Costa Riviera, 17 km da Varna . Hà u nome per i boni pochi è di a fine arena d'ore à 3,5 km di larghezza à 100 m d'largu. U territoriu duva u Golden Sands hè stallatu hè dichjaratu un Parcu Naziunale cù una area di 1320 èttari.

In Golden Sands Bulgaria ùn sò micca solu ripondà i maraviglii lavande netti, ma ancu guariscenu tutte sicurezza, è vede temezzione interessante.

Golden Sands: Ambassador - centru balneologicu

I surgenti cù l'acqua curative quì aghjunghjenu i partituri di u curaghju (balneoterapia) è i tratti spa. U centru balneologicu più anticu di u fiumu Oliu urientale si trova in u Ambassadoru hotel, situatu assai vicinu à u centru. Eccu, cù successu successu, i disturbi naturali (mari è acqua minerale, fangu) sò trattati cun trastornamenti nervi, malatie cronica di i pulmoni è u sistema musculoskeletore.

Golden Sands: parchi d 'acqua in Bulgaria

In a parti nordicu di u fiumu ùn ci hè unu di i più grandi è più belli parchi aquatii "Aquapolis". Per una attività reculsa activa, ci hè tuttu: piscine cù l'acqua minerale, parechji pezzi di acqua, patevi di i zitelli è pezzi, piazze è restaurants.

In i spiaghjani è in u territoriu di qualchi l'alberghi d'Arghjuli d'Arghjuli sò l'acque-giardini (picculi stati d'acqua).

Golden Sands: Natura Park

A basa di Golden Sands circondi u Parcu Naturale Nascutu. Hè stata fundata in u 1943 per a priservà a fauna, a flora è u paisaghju di a zona, hè cunsideratu u più chjudale in Bulgaria. Per i turisti è i amatori per a natura, ci sò e percorsi di peatres, e cundizioni per u turismu di i zitelli è e persone cù disabili, ci sò e stile di observazioni è i centri di ricreativi. In u territoriu di u Parcu Naturale ùn sò interessante postu storicu di u monasteru di Aladzha è un gruppu di Cavernes Catacombi.

Golden Sands: Monasteru di Aladzha

Questu hè u monasteru di u rughjonu medievale più famosu in Bulgaria, cunnisciutu ancu u monasteru di a Santissima Trinità. In u primu chjusu ci era a chjesa, i celi di i monchi è i lavorariu, è in u sicondu - a capella di u monasteru. I mursu di u monasteru più famosu di Sorge D'Ouri sò stati ammustrati cù frescoes preserved. In più di u monasteru, apertu à i turisti, ci hè ancu un museu induve pudete cumprà un souvenirs è acquite acquisto d'articuli rituali, robba antica, una cullizzioni di prudutti ceramichi è articuli di l'artighjani lucali.

Golden Sands: iglesia

In u core di u fiumu Oliu urdinu hè a so religione relixiosa chiesa di San Giovanni Battista. U custruitu di a so capella hè stata fatta in un stile architecturale unicu è hè famosa per u so richu decoru interiore.

Golden Sands: museu

In a cità di Batov, chì ghjè in l'abitanti di u Resort Golden Sands, u situ di u situ Chiflik a mostra di esposizione. I visitori à u museu anu una cullizzioni interessanti di artefacts etnografici, familiari cù a vita di a pupulazione lucali in u seculu passatu. Dopu a scursioni, una degustazione di platti populari lucali è vinu di a casa hè prestatu. Se vulete, tutti i turisti interessati pò intervene in u divertimentu naziunale.

In u cuntenutu di Golden Sands pudete organizà una festa per tutti i gustu: attivu, passiu, terapeuticu, infantil, divertimentu. Per questu scopumiu, ci sò ancu parchi naturali, parchi acqua, i spiaggi chic, è siti storii.