Beyonce preparava una sorpresa per i fannijiet

L'abitanti Popular Beyonce hà amparatu i fannii di tutte u mondu cun u so novu video per a canzone "Formazione". Per i fanatichi, hè stata un scossa piacevule, perchè a billezza ùn liberava micca un video in u 2015. U ritrattu hà digià scurdatu cintinara di millaie di rivière positivi nantu à a reta.

New Orleans è i prublemi attuale

Spettori sorpriziati è i prublemi di u singulu: Beyonce canta about fighting racism, weapons, violence and arbitrariness. L'azzione sia ghjucatu in a cità di New Orleans, chì suffriu d'un uraganu, in una di l'sceni, u cantante si trova nantu à un caricultu di media inundazione. U clip captures with its straightforwardness and rigidity, Beyoncé mantene l'atmosfera di a musica cù i so balli in vestiti incredibbili è stylish.

Leghje ancu

A generazione ghjovira

Hè piacè ancu cuntentate cù l'audienza è l'apparizione in u video di un zitellu Blue Ivy, a figliola di Beyonce di 4 anni è a Jay-Z. A zitella era in modu artisticu chì prisintò davanti à a càmera, annunziendu u stessu tempu assai affari e orgogliu. Questu hè u primu aspettu seriu di a ragazza nantu à u screnu.

Oghje u 7 di frivaru, Beyoncé hà realizatu à u jubileu Superbowl, un partitu finale assai impurtanti in u football americanu. È mentre a stella si preparava pè u spettaculu, u so novu video hà scurdatu più di 5 milioni di visione in u primu ghjornu.

Allora, Beyonce Formation - vede, omani, divutu!