Museu Marittimu (Jakarta)


U mari hè unu di i cumpunenti più impurtanti di a vita è l'ecunumia di l' Indonèsia , chì hè riflessa in u so museu navali, chì si trova in Jakarta . Ci sò più di 1800 cullizzioni differenti, cunnessi direttamente cù a storia di u mari, a mudernità, è ancu cù a flora è fauna unica di l'Oceanu Indianu.

Situazione di u Museu Marittimu in Jakarta

U Museu Marittimu hè situatu à u nordu di Jakarta, nantu à u territoriu di u portu Sunda Kelapa. Per ellu sò stati arriconusciuti i storichi storichi di i veiculi magazzini, induve in u periodu di i spezii di l'indici orienti ind'è stavanu almacenati.

I magliomeri si sò micca di menu interesse ca i cullezzione di u museu. Originale eranu custruiti in u delta di u fiumu Chiliwong. A pruprietà durò più di un seculu: da u 1652 à u 1771 cun u risultatu, parechji blocchi eranu creati nantu à a costa uccidintali è parechji - in u livante. Nant'à un latinu di u fiumu, i spezii sò stati guariti, cum'è muscatà, fragranti, pagliaru negru, biancu è rosso, canela, etc. D 'altra banda, i magazini sò stati riuniti per tè, cafè è tessili lucali, chì eranu apprezzati in Europa.

Avà nantu à e porte di u museu, in l'albitru à u banca uccidintali, pudete vedere i segni cù i date di u fini di u seculu XVII - l'iniziu di u seculu XVIII, quandu u locu novu esse rinunziatu o esse rializazione è espansione di l'aria.

In u muru di l'edifizii sò sempre ancora averebbi metallichi induve a stampa di a stallazione hè stata priscita prima. Ella stessu, sfurtunatamenti, ùn hà micca vita per vede i nostri ghjorni. Duranti l'usi di magazzini, a galeria cum'è un canopichi protettivu in i tempi pesanti. In a strada sottu si prisenta i riserve di tin è copper, minatu in l' isula . A cima di u guardiastru camina guattendu, pruteggià i magazinati da approcqui da u cantu di a cità.

Finu à a secunna mità di l'uttoghi di u XXu secondu stati fu usata per u so usu, è solu in 1976 i storichi stòculi sò stati ricunnisciuti com'è patrimoine culturale, è u 7 di ghjugnu di u 1977 u Museu Maritimu abriu e so porte.

Collections chì riflette l'istoria marina

In i grandi porti di u museu hè tutta a storia di a custruzzione di l'indonésia, da l'epica di u imperu Majapahit à i navi mudili è l'aiutu di navigazione. Particularità hè a cullizzioni di i navi di navigazioni tradiziunali lucali tradiziunali, chì sò in Sulawesi Sudu à questu ghjornu. Quessi sò tradiziunali cuncorsi second-masted, chì custruiscenu bugis - tribù indigene, chì anu visitatu quì da i tempi antichi.

A navigazione moderna hè rappresentata da cullezzione di carte di u mari, i navigazioni è i falai situati nantu à u territoriu di l'Indonesia. I salotti separati sò attribuiti per a pittura marina è di u folkloru locu assuciatu cù u mari.

A cullizzioni oceanoggiani di u Museu Marittimu in Jakarta

Per separà, vi a nutà a cullizzioni larghevuli di pianti è animali nantu à i stagioni oceanografi. Eccu avete truvatu animali salvatichi è imaghjini di animali è i pianti di mare, spezie di u focu di coralli, è ancu raccordati di a fauna lucali.

Cume accade à u Museu Marittimu in Jakarta?

Da u centru di a cità à u museu, hè più piacevule à piglià un taxi per 30 minuti o da l'autobus n ° 1 à a strada di Kota Tua vicinu. Da ellu pudete camminà circa 1 km o utiliscia i servizii di muturi lucali di biera da Bajaj.