Casa di l'Arte


In a capitale di l' Indonesia hè una struttura antica, induve a Casa di l'Arte si trova (Gedung Kesenian Jakarta). I locali invistiscenu a "Teatr Veltevreden" (Schouwburg Weltevreden). Hè una sala di cuncerta chì parechji avvenimenti sò stati.

Storia di a creazione

Sta foca era custruita in u periodu coloniale per ordine di u guvernatore di quellu tempu - Herman Dundels. L'architettu principe era Stamford Raffles. Hè cè famuzu per a pusizione di principiu, chì hè di studià è priservà a cultura lucale. Allora Jakarta fù chjamatu Batavia.

In u 1814 vicinu à Waterloo (nomu Lapangan Banteng modernu) era struitu un simbulu bambu simplice. Accuminciau a chjamata Military Place (Venue). U bastimentu hè stata custruita da suldati britannichi, u numaru chì supirava 250 000. Avete travagliatu una istituzione solu 4 anni, è hà visitatu principarmenti militari britannichi.

In u 1820, u situ statìsticu esternu di u teatru accuminciau a deteriorà, è decisu di rimpiazzà a fundazione cù un forte forte. A basa di u disignu era u bastimentu, custruitu da Schulze (l'edificazione di a Società di l'Harmonia). U cuntrattu in u prugettu era Li Atihe. Per a custruzzione di una nova Casa di l'Arti, u materiale hè stata presa in a vecchia parte di Batavia. Questu hè fatta in modu per conservà u dibostu stòricu di a cità. Pigliò 14 mesi di custruisce a fita.

Informazioni generale nantu à a Casa di l'Arti

L'edificiu mudernu hè custruitu in modu neoclàssicu è hè chjamatu a Casa di Comedy. A grand inaugurazione era pianificata per esse cumpletu à l'uttùviru 1821, ma duvutu à l'epidemica di colera, l'avvenimentu diventò in u 1821 u 7 dicembre. U primu rapprisintanza, viduta in i muri di u teatru - "Othello" di William Shakespeare.

Nta l'anni cinquanta di u XIX seculu, a Casa di l'Arte s'hè sviluppatu pianu, chì a cità ùn avia mancanza d'opere cantanti (in particulare donne), è l'orchestra hè stata fatta di parechje persone. In u 1848, l'istituzione hà pigliatu sottu à a so cura l'statu. Dopu à 63 anni, l'amministrazione diventò l'amministrazione di Jakarta.

Iniziatamente, l'illuminazione hè creata cun l'aiutu di candele, kerosene è gas lamps. In u 1882, l'electricità era utilizzatu per a prima volta quì. A Casa di l'Arti in parechji anni hè stata utilizata per parechje scopi. I più famusi sò:

In u 1984, l'amministrazione di Jakarta passò una ligera nantu à u ritornu di a struttura versu u so statu originale. U custruitu era ricustruitu è ​​cambiatu.

Casa di l'Arte oghje

L'attrazioni hè custituita parechje stanze. I visitatori sò dispunibuli stu locu:

In a custruzzione di l'acustiche stravutu. Riparazioni sò quì quasi ogni simana. I visitori puderanu visità poesia è musicu concerti, ghjochi è esiczioni, dramas è cummedie. In u palcuscenicu di a Casa di l'Arti realizanu dui artisti lucali, cusì straniera.

Cumu ghjunghje?

L'istituzione si trova vicinu à a mezquita Istiklal è u Lapangan Banteng Park. Da u centru di Jakarta, pudete ghjunghje per via Jl. Cempaka Putih Raya è Jl. Letjust Suprapto o Jl. Letra Suprapto. A distanza hè di 6 km. Anche buses №№ 2, 2В, 5, 7A. A stop hè chjamatu Pasar Cempaka Putih.