U fiumu Tsitarum


Quantu beddi cosi si pò vedà avè visitatu a Republica d' Indonésia ! U mondu fantasticu di a jungla, a vaddi di i vulcani , surgenti è cascate , u misteru è unicu sottu mari. Ùn cuntate è tutti i monti di l'architettura è a storia. Ma, cum'è in u restu di u mondu, l'Indonèsia hà una apparezza di anti-sights, chì ricurdamu ogni ghjornu di a fragilità è u valore di u nostru munnu. Unu di l'uggetti attraenti ùn hè u fiumu Tsitarum.

U reservoir chì scandalizatu

Tsitarum (ou Chitarum) hè u nomu di u fiumu chì chjaru in l'Indoniszia à traversu u territoriu di Java Java . A durata durata di u fiumu hè di circa 300 km, dopu viaghja versu u Mari di Yavan. A prufundità di u fiumu ùn sia più di 5 m, è l'anzueta media - 10 m. In u prisenti, u fiumu Tsitarum in Indonèsia hè u fiumu più sucio da u pianeta. A pruguità graduali di tutta a bacinu di u fiumu hè u risultatu d'una attivita umana disastru è aggressiva per a natura.

L'artery di acqua hè un rolu importanteu in a vita di ogni abitanti di a regione. U fiumu Tsitarum nutra tuttu u patrimoniu agriculu, è hè ancu usatu per u supply d'acqua, l'industrie, u saneamento di settlements, etc.

U Cunsigliu di u Bancu Asiaticu hà attribuitu un prublemu di 500 milioni di dà cunsigliu per annunzià u canali sanu da a contaminazione. A gestione di u bancu chjamatu u fiumu Tsitarum u fiumu più sucio in u mondu. Ùn ci hè micca una prupietà di ziferu vicinu.

Parechji viaghji di viaghji sò scantati pi vede sta tristi vista tristi. A flora lucali è a fauna hè quasi stura in ruvina.

Cumu si vultà à u fiume?

U fiumu Tsitarum flussi à circa 30 km da Jakarta , a capitale di l'Indonesia. Pudete scopre una visione di una basta di cile di basgiu nantu à a strada versu i turismu principali è i viaghjatori di turismu. Pudete vede quì per un taxi metropulitanu, un pedicab o una braccia o un car.