Care di peonii in u vaghjimu

In genere, i poniensi sò cunzidirati piantanti unpretentiosi. Sò bisogni solu di regione sistematica, cioremi, per fallezza di u locu è l'alimenta, com'è u risultu di quale puderete prufittà cù a bella ricchezza in l'estiu. Hè cresce chì a primura di u care si porta in u periodu di a crescita attiva è u fiorente di i fiori. Inoltre, i peonii sò starnate, cusì cù l'avventu di u vaghjimu avè bisognu d'assistenza particulari, chì hè una guarantiscia chì u vintori di u vaghjime spuntanu u foglie rosa, giallo, bronzu ou borgogna stafaranu. Dunque, vi parlarà micca di ciò chì facenu cù peonii in u vaghjimu, cumu si lascianu pè u friddu di l'inguernu.

Autunno cura per u pioni: alimentazione

Siccomu i peonii rispondi bè à l'appiecazione di fertilizanti, hè necessariu di farinà manufattu à a cascata. Hè ricompatente per fà questu in settembre o prima settembre. U fattu chì questi animali di giardinu sò un sistema di radicali sò parechje caratteristiche di creazione è struttura. In certi loca, i radichi di i pioni aghjustanu, hè quì accunsenu i nutrienti necessarii, chì sò furnuti da e razziali longa prufundendu in u sochjaru. I razziali Peony cuntinuamu a crescita in a prima metta di u vaghjimu, per quessa a fertilizazione addizzjonali hè cusì necessaria per i pianti.

Se parlemu di ciò chì pà alimentà i peonii in u vaghjimu, hè spessu cunsigliu per utilizà u fertilizante di potasio-fosforu, chì prumove u sviluppu di novi rinu. L'estimulazione significanu belli fiori l'annu dopu. Pudete durà cumprà capunanzu in una forma seca è liquidu. In u primu casu, nantu à u paese vicinu à ogni alzu, andavanu bisognu à spurtarmenti 15-20 g di fòsforu è 10-15 g di putassiu. Ùn bisognu di reggiari a peonia anticipu. Assicuratevi chì u fertilizzante ùn falà nantu à u collu di a peonia. Per preparà a suluzione in un bucket d'acqua, dissolve 1 tableta di fertilizante è fate l'arbulu cun questa suluzione.

Attenti peonii in u vaghjimu: poda è preparazione per u invierno

In u principale, l'assistenza di u vaghjimu à i poniensi pò pruduce a poda di rimesse. Prima di l'invernu hè mandatu. Se si abbandunà a pruning in a primavera, serà difficiule per voi: hè difficiule di taglià u rimintu cù un pruner. Hè, com'è regula, hè necessariu di esse realizatu in u tardu di u vaghjimu, à a fini d'ottobre - in principiu di nuvembre. U fattu hè chì sè ùn avete fattu quessa, i pianti diventeranu più dèttili, è questu in a so volta affetta a so fiuritura l'annu dopu. Questa trimming peonii in u vaghjimu hè ricumandatu per esse realizatu dopu à l'apparenza di e primu ghiaccio, quandu i fiori di peonia si stà nantu à a terra.

Quandu s'impunia i vostri fiori favuriti, i rimisioni si deve esse cutatu à u livellu di u livante, perchè chì u ciuperu ùn si stà. Sì avè intendendu à esse pruduttu di u pècunore di i fiori in peonii in u tempu secondu, ùn abbiate micca bè l'acqua di a regione di u tarritoriu. Tutta i filamenti ricuduti è e vaccini, ci vole à sguassate da u ghjaddine è credendu, cumu puderanu diventà una fonte di una varietà di malatie . Tanti ghjardinari sò cunsigliati, dopu à pudè, per intruduceru à u solitu una mistura di 200 g di farina di l'osteria è 300 g di frasca di legno.

Cumu cura pè i peonii in u castagnu: preparanu l'invierno

In u vaghjimu u cura di questi fiori di giardinu hè impurtante prestà per i ghjiorri persone. Hè ricurdatu per quelli rigioni induve i maraviglii severi. Prima verificà a prufundità chì ghjanda in u rino di i rino. Ùn deve esse micca più di 3-6 cm si avete bisognu à vultà una piccula capanna di terra in sopra. Ogni muvimentu vi deve coperto cù qualcosa di i materiali dispunibuli: serradi, foglie caduti di l'arburu, turba o compostu . Ma, in nisun casu ùn mancanu micca e mancani offiziati da a peonia stessu - questu pò esse un migliu excellentu per u sviluppu di malati fungichi, è, sicuru, portanu à a morte. Avete nutatu chì per una bona prutezzione contru i forti ghjàllichi, l'altezza di u revestimentu deve esse almenu 10-15 cm.

Piglià e misure necessarisi per a cura di u pioni in u vaghjimu hè una prumuzione di bella fioritura in l'estate.