Serena Williams: "Mamma m'hà mai ingannatu!"

Averiguate ochju u fattu di piglià droghe illeciti in una carriera di sport è richeghja calmendu à fatti fatti incaudi hè digne di rispettu. A tenista Serena Williams, è più appressu un attivistu civili, hà dettu nantu à a so attitudine à i scandali doping, i difficultà di u trattamentu è l'onore sportiu.

Serena hè vinutu prima à a tribunale dopu a nascita di a so figliola è a vittoria! U tennis attivitariu amparò un risultatu favurendu u ultimu bordu in u torneu in Indian Wells in una lotta cù Zarina Diyas da u Kazakhstan. Ella cumune i so penseri nantu à i risultati cun i ghjurnalisti:

"Per mè, u tema di doping hè assai persunale è difficultu. Aghju nutatu à volta chì in a mo carriera ùn aghju mai avutu pruvii dopanti pusitivi, ma aghju intesu sempre accusatori contru à mè. Ogni vota avea avutu fatti fatti inghjustificate chì m'hà permessu di fà picculi indulgenzii. Per esempiu, durante a rappisintazioni in u torneu in "Roland Garros" eru assai malatu è friddu. U mo travagliu hà fattu u megliu, ma era impussibile di purtari à vita senza l'aiutu di i medicazione. A cumissioni hà dettu tutta tutte e nostre evidenza è a truvò raggiuni ".

Nota chì l'Agenzija Antipugulinu World admete esurtazioni terapeutici, se u appuntamentu di u mèdicu attuali es necessariu, ùn ci hè micca una alternativa à a droga prohibita è questu ùn averà micca l'indikatore qualitati di l'atleta.

Serena Williams hà ripetitu in a vittoria di i tornei, hà una cup of the "Grand Slam" series 23 volte in singles è guadò l'oru di i Jochi Ulìmpici di quattru volte. Chì hè a Serena più apprezzata in a so carriera sportiva? U tennis atturbu contru à questa affaura francamente:

"Honor! Ùn pudia micca esse dicenu à a mo figliola, annunziate à l'ochji, chì a so mamma hà fattu tortu qualcunu è pigliò a so cupola ingiustamenti. Ella sapia chì a mo mamma ùn hà ingannatu è metteci un massimu di sforzu fisicu per vincite.
Selena cù a so figliola
Leghje ancu

Williams hà dichjaratu chì i scandali dopanti sò u più terribili chì pò influenzà à un atleta. Questu hè micca solu questione di rispunsabilità, ma ancu rispettu per l'avversu. Malgradu i difficultà è u stress emocionale, ella è a so squadra vigilanu a nutrizzioni è i medicazione chì spiecenu micca ogni suspetti di piglià una droga.