Eddie Redmayne ammettiu chì hè culore

Eddie Redmayne, chjamatu u GQ l'omu più eleganti in a Terra, dicia chì ùn era micca u so creditu. Ellu disse chì ùn ùn distingui micca e culori è u vestitariu hè ripresu da a so moglia.

Handsome from the cover

Influenti magazines, elaburà i so qualità d'attraziu è a capacità di vestitu, dà à u sensu di stile cunnisciutu da i pitturi "Girl from Denmark", "Theory of Everything", Eddie Redman.

L'attore hè sempre impeccably vestitu nantu à a catifa russa è in a vita di l'annu.

Leghje ancu

Una verità inespettatu

Parrannu cù rapprisintanti di u Mirroru, Redmayne hà dichjaratu à u diagnosticu, chì era troppu ghjunti per centu per centu di l'omi nantu à u pianeta - l'incapacità di distingue certi culurite.

Cumu si vintu, u Eddie di cume persu spessu chjese un'ochju vistitu colourore, per trattà a so ligeramente, cusì Hannah Bagshaw contesta per a culore di culore di i so vistimenti. Hè u spéciale, sicondu l'attore, chì aiuta à "tornu à u mondu di u gustu".

Inoltre, u artistu dumande aghjunatu i prufessiunali chì creanu vestiti di moda è aiuta à e persone scelta a direzzione bona di a moda.

In modu, in altre rispettu, stu difettu di a visione ùn interferiscenu micca di Redmayne, chì in u mumentu hè l'attore britannicu più famosu in i direttori d'Hollywood. L'artistu è a so secunna mità sò ancu preparati per esse sti genitori.