Chet Trump in Chine: Melania hà eclissi a prima dama di a Cina à a ceremonia à l'occasioni di a so visita à Pekín

U passatu u passatu u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di u presidente di i Stati Uniti è a so mòglia per i paesi d'Asia. U ghjornu prima d'ayer, Donald è Melania Trump volonu à Cina. U pianu cù a coppia presidenciale pitturò in Peking a fini di a notte, è u ghjornu in a prima matina u locu di l'accolta di ospiti altri hà fattu a ceremma solemne.

Xi Jinping è Peng Liyuan cu Donald è Melania Trump

Melania hà vittatu à tutti in un vestitu per $ 3000

Dopu à a parte solenni di Pechengone, ognunu nnunziò chì Mrs. Trump hè stata vistutu nanzu. Ellu pareva prima di u prisidenti di a China Xi Jinping è a so moglia Peng Liyuan in una bella silueta trapeziale biancu longa. U pruduttu hè struitu un gran nùmmuru di fiori crema-rosa, chì parevenu visualmente l'ornamentu di u vestitu naziunale di u populu chianu. Inoltre, hè statu prisintatu cù pietre culuriti cusiti in forma di rami fioriti. Stu pruduttu furnissi Melania Dolce & Gabbana Fashion House, è u so costu hè 3000 dolares.

Melania Trump hè statu in un vistitu di Dolce & Gabbana

Malgradu u fattu chì u vestitu per a ceremonia solemne in Melania era assai pocu cumuni, in quantu à a so scelta, i capelli è u makeup di a prima dama di i Stati Uniti mantenevanu tradiziunale. À a so fàccia, Melania puderia vede u so make-up, chì era fattu in una scelta di culore naturale cù un focusu nantu à l'ochji. U hairstyle era ancu standard: capiddi chjude, liggeru ricchiati in l'estremità.

Hair and makeup of Melania Trump

Dopu un appruvamentu detallatu di l'anzianu di Trump, many journalists è quelli chì seguitanu u viaghju di Donald è Melania fighjenu nantu à u vestitu di i viaghji di i Stati Uniti u prima donna di a Cina. Quandu si vutaru, l'attire Peng Liyuan era assai riservatu. A donna pareva nantu à una catifa russa in un vestitu midigatu marrone, chì, sfurtunatamenti, ùn pudia micca esse cunsideratu in dettu, perchè Peng fu sempri in u so capeddu durante a reunione. Era marrone scuro, quasi neru, è hà avutu un ciucciu duppiu è leggeru. À u so cantu, Liyuan hà purtatu calzoni altri isulani, hà pigliatu i capelli in un capelli unpretentiosi, è hà fattu u so capelli in un scambiu di culore naturali.

Melania Trump è Peng Liyuan

Doppu chì a parte ufficiali di l'eventu era annantu, i presidenti di i dui stati si anderanu à e parolle, quali hà impurtatu u relazioni cummerciale e ecunumia trà i dui paesi. E mentri Donald è Si hà discututu diversi tematiche, i so e so mòglie anu nantu à una scursioni per una di i scoli lucali. Dopu, Melania Trump fù invitatu à intervene in lezioni di l'architettura è a calligrafia, è dopu avè una scursioni per u museu localu di e vestiti naziunale è l'articuli di casa chì anu organizatu à a scola. Ci, a prima dama di i Stati Uniti parrava cun l'escolti, esaminendu no solamente l'esibiti di u museu, ma ancu avianu un interessu assai granni in a storia è a cultura di u populu chinu.

Melania in a lezioni di caligrafia
Leghje ancu

I bloggers di Moda fannu apprezzati l'scelta di Melania

Ùn hè micca sicretu chì cù u principiu di u viaghju di a parazione presidenziale americana, i bloggers di moda, disinfettori è simplicemente l'amatori sò sempri vighjementi di Melania Trump, discussendu ogni una di i so imagine. L'apparizione in Peking in un vistitu di Dolce & Gabbana hà causatu una sensazione vera è una tempesta di emozioni pusitivi. Eccu ciò chì pudete leghje nantu à Internet: "In questu tour, Melania ùn ceuta di maravigliate. Ci hè chì avà u gustu per a ropa, però, hè un pocu diffirenti da l'u solitu, accettata in i circlesi di cummerciale. Hè bellu di vede Trump allibbenu à vestisce. Hè un studiente excellentu "," Eppuru, ciò chì vogliu dete ... U vestitu di Dolce & Gabbana hè una scelta win-win per visità a China. Mi piace cumu si trova nantu à Melania è u so focu tematicu "," U Primu Signore di a China era persa in versu u sfondate di Melania Trump. Pensu chì da a moglia di Donald, a so scelta di attire ùn era micca stimatu ", ecc.

Melania Trump