Comu segellanu stivi di gomma?

E so scarpi di gomma sò incredibbili pupulari in l'off season. Sì, è in i giardini chì sò assai megliu à l'acqua è di i letti di i piazzi, perchè ùn a purga è l'umidità ùn hè micca terribili. Cù cura attentiva è sceglie un pruduttu, quelli sapori vi serveanu più di un annu. In ogni casu, nimu hè micca immune da danni à l'evena giganti. Opere duie modi simplici è assicurati cumu pudete cola stivali di gomma.

Cura di stivali di gomma

Per impidiscia tali nuisance, deve piglià bè cura di i scarpi di gomma. Dopu tuttu, ancu i bagnati bè, ùn puderanu garantà a salvezza di u mantellu, si ùn sò micca manteni in forma.

Prima di tuttu, avemu amparatu à pulisce bè. Per lavà i scarpi di gomma, hè abbastanza per piglià acqua cale, un pappeddu artabulatu è un pocu di glicerina. Allora l'aparicimentu di u pruduttu sarà cunservatu per un pezzu. Ùn vi scurdate di guadagnà l'avelli per evitari u sviluppu di u fungus.

Dopu a pulita o l'usu di u clima assai chjucu, ùn ponu più piu sanu nantu à a bateria, assecagghi è ùn utilizate micca un secadori. Solu seccu solu in un locu seccu, o in un ventu cálibu. Se avete acquistatu un mudellu cù un focu chjaru o biancu, l'appassiunamentu di l'Eraser s'ellu averà aiutu à fà novu.

Da pudè cola stivali di gomma - u metudu classic

Ancu s'è avete veramente bè vistu i vostri pisci di gomma, più tardu o doppu pò esse deteriorate. In questa situazione, hè abbastanti lògicu di dumandassi sese pussibule à impastà i buttigli di gomma , o avè da andà à a tenda per un novu paru?

Ùn avete micca bisognu di pane, perchè hè abbastanza propiu à fossu tali produttu. Ùn avete mancu apprezzà l'aiutu per riparazioni. Di i materiali è l'arnesi utilizati, avete bisognu di cola, dissolvente, parch (hè chjappu di cutà da cammari antichi da bicicletta o stroller).

  1. U calzature si deve esse bè è siccati, cum'è discututu in e regule per u cura di e stivali di gomma.
  2. Tagliate a tagliu di u tribunale. In più di càmera di bicicletta, stivali di gomma stati sò assai adattati.
  3. Allora, cù l'aiutu di un dissolvente, disgraziate a superficia di i scarpi è u pranzu stessu. Assicuratevi chì ùn sò micca alcune in lana o filatu di u ragu nantu à a zona tratta.
  4. Per riparà u parche, usamu una cola di gomma, cum'è Super momentu per gomma. Se vulete, pudete solu per andà à qualsiasi puntuale di riparazione di scarpa vicinu è dumandate à u patore à vende un pegu speciale per una tarifa simbolica.
  5. Prima, pusemu a cola nantu à i scarpi è u pedace, tengou un tempu, po arreti solu. U tempu di u avvucatu sò generalmente indicatu nantu à u tubu.
  6. À u Parchettu tenutu cusì in quantu pussibule, ghjè un pocu stampato cù un marteddu o qualcosa similar.

Cume a cola stivali di gomma - una alternativa

A volte u mètudu cù u parche hè disappruvatu è avete a circà à quale altru pùate mette u putere di gomma. Se vi vintu u tempu chì u pughjale ùn pò micca esse chjusu, vai per a magazzina d'esporti. Parechji prupietari di i bicchieri affirmani chì un modu più affidatu di riparà e stivali di gomma, si anu spressione - utilizate un kit di rete per i pneumatici di bicicletta.

  1. Opemu u patch in secca cum'è a talla.
  2. U locu induv'ellu pensa à rimpiazzà duverà esse trattatu cù una carta di lega. Degrease ùn hè micca necessariu, ma siddu si vulete, l'adopru di l'acetone hè permessu.
  3. Glue da u settore chì pruvene in u situ di u calzari, sguassate a film protettante da u parche è ancu applicà una cundizione di cola.
  4. In l'emboli di truvamu u tempu d'aghjustà, aspettate è aghjunghje u parche à i scarpi.

Qualessu modu chì sceglite, hè megliu di cuntà i stivelli in un ghjornu, quandu u cola hè in secu sanu, è s'apprimerà bè.