Cumu lavatu a cuscinu?

Un terzu di a vita di una persona hè stata in un sognu. A qualità di u sonnu impugna u nostru modu è u performance. E a qualità di u pilaticu afecta a qualità di u sonnu. À u primu, tutte e cuscini serve intre fedeltà, ma in un annunziu hai da decide di fassi per lavà i vostri pillowi preferiti è ùn ne anu detesta.

Cumu lavu un pillow

U pillow più populari hè di piuma è di falzia. Hè pussibule di lavà una lunghe cusì o manualmente o in una lavatrice. Ancu qualcillu di a talla, a lavanderita vosterà assai problemi, ma ùn pò micca esse avellu. Pudete proporcionar un pillow à a pulitura in secca, ma avè fattu tuttu u travagliu tù stessu, sarete assicurati da a so qualità. Per a ghjente propensità per rascalli allergii, hè megliu per lavavvi la pillhe in una qualità è in u poltu hipoalergénico.

  1. Lavatu u pillow à a mane. L'opara ideale seria da scorri da u cuntenutu di u pilone per u ghjàldu di l'inviu. Cusì, i nostri albitori lavavanu e rinfriscà i cojeli. Oghje, stu metudu ùn hè micca assai utile. Prima hè bisognu di sceglie un teddu di qualità per a nova napernika. U più adattatu per questi scopu hè u tick. Preparate una pillowcase di tela fina (u caliconi hè adattatu), duveria duie volte di a grandezza di a napernik: in questu puderà sece i piume. Dopu chì cose un novu napernik, pudete ripruduce l'anticu. Avanzate, preparanu un bacinu cù acqua savore. Baffru u focu in l 'acqua gradualmentu è lentamente. Suggeri i piume per almenu duie uri, è l'oliori spettate scappa è u cuntenutu di u pilaticu serà chjaru. Scurcianu l'acqua in un colatore. In un colatore, pudete lavà a piuma sottu u mari. Repetite a prucedura cù e soffrenu. Avà, torna, lavate i piume sottu u flussu di l'acqua è viaghja in u pillowcase. Hè da esse ligata à un filu o coscatu. Posa a pillowcase cù a pelusa in a màquina è stabilisce u modu spin. Dopu avè pressu, astutu i piumbuli à pienu è mandi à secci à u sole nantu à un balcuni ben ventilatu.
  2. Cumu lavu un pillow in una lavapiatta. Cum'è cù a manu lavagna, avete da preparà in anticipu i pillowcases per lavà i piume. Un cabbellu grande hà da esse spusatu è divisu in parechji parti. Un capigliulu tinta pò esse lavatu è in u napnicu "nativu". Assicuratevi chì un solu culleghju ùn hè micca carricu in a machina, à e grandi velocità di u tamburinu, a màquina ùn saria micca pussibule di distribuzione bè da a lavanderita è questu avarà un effetti perjudiciale nantu à i so dati. Hè megliu pi lavari la pillhe cù u restu di e cose. À quale tempura mi devu lavà a culomba? Hè abbastanza per vultà à u modu delicatu è 60 ° C. Assicuranu fora in u sole caliu. Ùn vi scurdate di trasfurmà a cuscinu perghjimu per annunzià.

Cumu lavu una coletta da l'holofayber?

Prima di vagnari l'allevu di u holofayber, studià calabresi tutti i signaghji nantu à l'etichetta à u latu. Di genere, u fabricant recommands lavage delicat à una lavatrice. Sfortunatamente, assai spessu dopu a lavatura di màquina, u puderiu lampone hè persu in bigsa. Per dorme nantu à stu pudete hè solu incùvene. Hè megliu per lavà un pillow da mane. In un catuchju cù acqua calda, aghjunghjenu un detergente limu. E piacevule à u to shampoo. Sittite una culurazione è permettenu un minimu per una meza ora. A mintiera cù curazioni è lasciate à secci in un locu ben ventilatu postu tuttu l'acqua di vetru. Questu lavatu hè assai pulitu cù u rispettu à u muneta è estenderà a vita di u pilone. In questu casu, a pillowcase ponu quarchi sposcata. Prima di pudè lavate a pillowcase in a squadra, tocca ripusà u pilaticu è aghjunghjia u rimpiazza in u bacinu. Ora pudete lavà a pillowcase o reemplace cù un novu.