U museu Thorvaldsen


U museu Thorvaldsen hè unu di i posti più famosi ùn solu di Copenaghen , ma di tutta a Dinamarca . Hè un museu articu dedicatu à a travagliu di u dramaturgu danesi Bertel Thorvaldsen. Ci hè un museu vicinu à a residenza di i regni Danesi - Christiansborg . U custruttore rectangulari hè un pianu internu induve questu a tossa di Torvaldsen.

U museu hè notu chì ùn hè solu per a so grande cullizzioni di sculture di Torvaldsen, hè ancu u primu museu in Copenhague apertu in Danimarca. Oghje, ùn solu ùn permette di ammirazione di l'opere perfetti d'arti: i lecite di pittura è i grafichi sò ancu quì, è ancu ghjè usatu per diversi avvenimenti culturali.

Storia di u Museu

Bertel Thorvaldsen hà spentu 40 anni in Roma, è in u 1838 hà decisu di vultà in a so patria. Un annu prima di u so ritornu, l'scultori hà datu u so paesi nativu tutti i so operi, o ancu una cullizzioni di pittura. In Danimarca, decide di creà un museu dedicatu à u famusu cumpagnu. U situ per u custruttore vicinu à a residenza reale hè statu attribuita cumu un decretu specialu di u Rè Frederick VI (u tribunale di u tribunale reali hè stata in stu situ), è u dirittu hè statu risuscitatu per a custruzzione di u museu finu à 1837 - E donoti eranu fatti da a corte reale, a cumuna di Copenhague è i citadini individuali.

Hè nutate chì a fragata reali Rota fù mandatu à u scultore è i so opiri in Livornu, è quandu ellu scuppiitu hà scontru u Copenhague senza esaguerazioni. I studienti chì anu participatu à a reune sparghje i cavalli da u trasportu di l'escultori è purtonu u carru à u palazzu reali in mezzu paesi. Sceni risultati di l'accusazione entusiasiva, prestu da i danesi à u famusu compatriot, hè un'antacca in i frescoes chì adornanu u muru d'uttene di u museu. L'autore di i freschi hè Ghjergen Sonne. Inoltre, quì pudete vedere ritratti di i persone chì avianu un rolu impurtante in a creazione di u museu è in a vita di u maestru.

U bastimentu hè struitu sicondu u prughjettu di u ghjovanu architettu Bindesbell, chì a candidatura fù sceltu per u stessu Torvaldsen. U scultore stessu ùn viia micca una settimana prima di l'apertura di u so museu: hè mortu u 24 di marzu di 1844.

Esposizione di u museu

L'exposizione di u museu compri sculture, sculture e opere grafichi di Bertel Thorvaldsen, è di i so bagaglii persunali (cù a ropa, l'articuli di casa è l'uttine cù quale hà creatu i so opiri), a so bibliuteca è i cullezzione di muniti, strumenti musicali, bronzo è vetru prudutti, articuli arti. In u museu ci sò più vechji mila esposi.

Sculture in marmo è ghiacciatu sò situati in u primu pianu di u biulogicu. L'exposition hè assai uriginale: a piazza di una sculture monumentale in una sola stanza permette di cuncentra l'attinzioni di i visitori in ogni travagliu concerti.

I ritratti sò colpi nantu à u second floor. In u sotano, in più di i servizii di u museu, ci hè ancu un esposizione chì dicenu à u prucessu di scultura scultura. A notte è a dicurazione di u locu - i chjovi sò stragneri cù mosaici culurati, è i scaffali sò decorati cù mudelli stabiliti in u stilu Pompeu.

Cumu è quandu puderaghju visità u museu?

U museu opera da marti à ghjennaghju da 10-00 à 17-00. U costu di a visita hè 40 DKK; I senti à 18 anni pò visitate u museu per franc. U museu pò esse acquistatu in autobus di i rotte 1A, 2A, 15, 26, 40, 65E, 81N, 83N, 85N; Avete bisogna à andà à a strada "Christianborg".