Copenhague - musei

Una funzione distintiva di Copenaghenu hè l'abundenza di musei: anche u duminiu pocu di a cità, sò più di sei dite. Parlate di parechji di i più populari.

Musei stòrici

U Museo Nazionale di Danimarca si trova in u centru di Copenhague, assai vicinu à a zona di pedestrianu, numerosi restoranti è i megliu hotel . Parra di a storia di Dinamarca, i stati vicini è di Groenlande, chì principia cù i tempi "preistorii".

Rosenborg hè unu di trè residenzi riali chì ùn hà cambiatu in ligna da 1633 (ghjè cusì u casteddu hè statu erettu). Dapoi 1838 hè apertu per visitazione libera. Quì pudete vedeti una cullizzioni di porcellana reale è argentu, acquistanu di a vita di a famiglia reale di questa era, vedi a regalia reale è l'ornamenti appartine à i membri di a famiglia reale. A proximità di u palazzu hè un locu assai bonu.

In Danimarca, sanu capisce unificatori famosi. U museu di Hans Christian Andersen in Copenaghenu hè assai populari nò solu per i turisti, ma, prima di tutti, trà i Danes. Ghjè in u stessu edificiu cum'è u Museo Ripley. "Credente o micca, vi scerai". L'exposition museu compone di sculture, dipinti è dipinti chì riprisentanu l'eroi di i so cunti di fata. E, sicuru, aquí pudete vede a figura di cera di u scrittore stessu, chì si seduce à a tavola in a so funzione.

Danimarcu di u Museu Marittimu Reale annantu à a storia di più di trenta centu anni di a storia; i visitori puderanu vede mudelli precisii di i navi - da parte di navigazione è adupendu à u mudernu, attualmente in a Navy Danimarca oghje, è di l'infurmazioni di l'armatura di navi, strumenti, armi è dipinti chì ponenu battelli navali impurtanti di a flotta danica, ritratti di famosi capelli navali.

Musei di l'arte

U primu museu d'arti in Danimarca fu un museu dedicatu à u scultore danese più famosu - Bertel Thorvaldsen. Quì ci sò sculture da parte di u mastru da carver-fattu in marmura è ghiacchieru, è dinò l'elementi pirsichi di u creatore è i cullezzione di pittura, bronzi, muniti chì presenta in a so cità nativa in u 1837. Ci hè u Museo Thorvaldsen vicinu à a residenza reale, u Palazzu di u Cristianu .

Situatu à u centru di Copenhague, u museu statale di l'Arte possa una larga cullizzioni d'arti di l'arti: pittura, sculture, installazione. Quì pudete vedere i pittori di tali artisti famusi di u Rinascimentu cum'è Titian, Rubens, Rembrandt, Bruegel Peter the Elder è Brueghel Peter Jr., in più di i pittura di artisti chì creanu in i seculi XIX-XX: Matisse, Picasso, Modigliani, Leger è altri. Pudete vede l'exhibitu permanente in libertà.

In a parti sittintriunali di a cità ci hè un petit museu Ordrupgaard, chì offre i so visitori una cullizzioni di pittori per impressionisti Francesi. Quì pudete vedere i pittura di Degas, Gauguin, Manet è altri artisti famosi.

U novu Carlsberg glyptoteka hè un museu d'arte chjamatu u so fundatori Karl Jakobsen, u patrone di Karlsberg. U museu possa una larga cullizzioni di pittura è sculture. Quì pudete vedere i pittori di famosi Impressionisti è Postimpresionisti, stati di Rodin è Degas, è di una riccheta antica richissima.

Altre musei originali

Altru attrazione di Copenhague hè un museu di eroticismu , u primu fostie musei. Hè stata creata da u cinematographer Olom Yejem, u fotografu Kim Paisfeldt-Klausen in u 1992, è in u 1994 trasfirìu a un bello edifore in a parti cintrali di a cità, induve esisteva finu à u finalmente in u 2010.

L'exposizione di u museu cù u nomu parlatu "Experimentarium" hè assuciatu cù "miraculi" tecnichi, scientificu è naturali; i visitori ùn pò micca solu vede i tesi, com'è fattu in altri musei, ma ancu tuccallu è participanu à esperimenti fascinanti. U museu hè assai cumuni trà i zitelli è di l'adulte, più di 360 mila visitate ogni annu.

U museu di l'Art Applied (hè ancu chjamatu Museu di Design) offerta visitanti dui esibizioni permanenti. A mostra di u mobili è u disignu di i seculu XIX-XX ocuva parechji pranzi d'offerte per familiarizà cù i sfarenti modelli di mobili. A mostra di a moda è di tessili, situata in quattru pranzo, conta a storia di a moda, da u XVIII seculu.

Inoltre, i turisti si facenu cuntenti per visità u Guinness World Records Museum. In una stanza di 1000 m 2, pudete veddi ritratti, tappe video, sculture di cera è altre elementu relatatu à veramente incredibuli rigistrati rigistrati in u libru famoso di Rècords.