U Rosenborg


In tuttu u mondu, Danimarca hè bellu chjamatu cusì u paese di castelli . In u territoriu di stu statu relativamente chjucchju ci sò quasi sei centu. À u listessu tempu, l'edifizii custituiscenu assai diverse. È unu di i monumenti più impurtanti è famusi famigliali è culturali di Danimarca hè u Rosenborg Castle in Copenhague .

U castellu hè situatu in l'periferia di a capitale, nantu à u territoriu di u Giardinu Reale. U piantagioni in verde hè stata pianificata pocu prima di a custruzzione di u casteddu, è u parcu stessu cuntene certi elementi in u stil Renaissance. Questu fa lu vicinanzi di u palazzu veru fabuloso è pare micca esse trasferitu à una nova era.

Storia di u casteddu di Rosenborg in Danimarca

Rosenborg fu custruitu cumu a idea di u Rè di Dinamarca, Cristianu IV, è data di a so custruzzione in u 1606-1634. L'architettu era Hans Steenwinkel the Younger, ma u stilu era largamente determinatu da i dibujos di u rè stessu. Pensava u casteddu cum'è una residenza estiva è servia cum'è finu à u momentu chì Frederick IV hà custruitu Frederiksborg in u 1710. Da quellu tempu u palazzu fù visitatu da monarchi solu uni pochi volte, cù u scopu di accettà uffizzioni ufficiale. È solu dui volte fù a residenza ufficiale di i Re - in u 1794, dopu à u focu à u Palazzu di u Cristianu , è in u 1801, duranti un bombardamentu massivamentu da a flotta britannica.

Rosenborg comu repositoriu di u patrimoniu riali

Cum'è un museu, u casteddu cuminciò l'esistenza in prima di 1838. Per fà acquistà i Danesi cù a storia naziunale è a dinastia reale, a pantera di u palazzu fù apertu. U publicu hè statu restituita à u publicu, restaurazione in i so palazzi forme uriggini, a dicurazione di u casteddu è i valori di a famiglia ereditaria. U casteddu di Rosenborg mantene in ellu stessu i tesori di a nazione - spirituali è materiale. Ci hè una regalia reale, è l'ughjettu chjave di u Long Hall di u Palazzu è un paru di correnti riali. Per via, sò guariti da trè leoni anarchichi. U materiale per u tronu di u re era a dentale di narwhal, è u tronu di a regina era fattu di argentu.

L'interiors di u casteddu stampate cù i so decoru. In u tettu di a sala di u tronu hè u paese di armuzzi di Danimarca, è i mura sò imbruttati cù 12 arazuri chì ponimenu l'sceni di a guerra cù l'Svezzia, in u Danimarca cunquistò. Un altru locu impressesivu in Rosenborg hè direttamente u magazinu di valuri reale. Rapprisbata quì ùn sò micca solu simboli di u putere, ma ancu i monarchi si trovanu ghjenui, monumenti storichi è culturali.

Cumu visita?

L'ingressu à u palazzu hè pagatu. U prezzizzioni varieghja da 80 à 50 CZK, l'accessu di i zitelli hè liberu. Hè vale a pena attente à u fattu chì ùn hè micca putente di entre in u lock with backpacks è sacchetti, si devenu esse spusatu in a sala di almacenamento, chì si trova vicinu à a bilitze. À l'intrata, pudete truvà libretti d'accessu cù a descrizzione di u museu in russu. Ci hè una occasione di utilizà a guida in linea, ma solu in inglese.

Se i piani include visitate micca solu u castellu di Rosenborg, vale degnu di cunsiderà chì pudete ancu cumprà un bigliettu d' accadimentu à u Palazzu Amalienborg vicinu. U bigliettu cunghjuntu furnisce un discount. Pudete vede cun trasportu publicu cù busu. Rutes 6A, 42, 43, 94N, 184, 185, stà Statuens Museum for Kunst.