Nyhavn


Unu di l' attraffie principale di a capitale di Danimarca hè Copenhague Portu di Nyhavn. In a traduzzione di danese - un novu portu. Stu canali era custruttu in u 17u seculu da l'ordine di u Re Christian V. A so custruzzioni era fatta da e forze di prusiani di guerra di suecesi duranti u prossimu 1658 à 1660.

More about New Harbor

Unu di i scopi di a custruzzione di u canali Nyhavn in Danimarca hà da cunghjuntà a Nova Piazza Real cù u strattu di Öresund per a cunvenzione di scaricamentu di i navi mercantili, un altru, una versione più nant'à popularu di a custruzzione di u canali hè u desideriu di u re di Danese per entra in u ponte di a nave direttamenti da u palazzu di Chartottenborg , nònu , Nyhavn era raramente utilizatu da i re di danesi per andà in mare, ma cum'è un portu cummerciale - hà realizatu regularmente e so funzioni.

In cunnessione cù u flussu di i vapuri è i marineri, u portu in pocu tempu si cunvertinu in unu di i spots caliu in Copenhague, induve l'alcoholismu, u rottu è a prostituzioni fioru; Nyhavna ùn piace micca a so fama, è dopu un pocu tempu (inclatu u sviluppu di i rotte di a strada) u portu diventò un postu bonu induve turisti, abitanti di cità, artisti di strada è altri rappresentanti di e professioni creativa l'invita di passà u so tempu.

Harbour è l'ingiru

In ogni uccasu di u New Harbour in Copenaghenu sò casi multipubbati, a so età ùn hè micca inferitu à l'età di u canali in u stessu, è unu di elli (a casa n ° 9) hè statu custruitu ancu prima di u Canale Nyhavna - in 1661. In una di sti casi luminoso in a so tempore campava un famigliale famusu - G.Kh. Andersen, era quì chì parechji di i so operi sò scritti.

In u 1875, u primu ponte fù calculatu nantu à u Canali di Nyhavn di Dinamarca , chì in 1912 hè statu sustituutu da un ponte più mudernu, da a strada, stu ponte hè un ponte di levadizo, perch'elli certi voti sò congestione à l'intrada di veleiros à u portu.

In u 1951, u New Harbour in Copenhague hè stata aduttata cù una scola d'ancora, installata in onore di i marineri di Danimarca chì mortu in a Second World War. Duranti a guerra vinia annantu à a navi Fyn (u nomu da l' isula di Funen , chì ghjè parti di Dinamarca), chì hà participatu in l'operazioni militari in u Balticu, perchè a so apparizione in u portu hè assai simbòlica. Ogni annu u 5 di maiu, stu munumentu si tenenu una ceremonia in onore di a liberazione di u paese.

Nantu à u Nyhavna pò truvà parechje cafe, ristorante , tavernini, assai di quelli serve à i visitori à u ghjornu. Malgradu à l'abbastanza abbastanza abbastanza, i visitanti ùn impediscenu in ogni mumentu di l'annu è ghjornu, perchè solu quì pudete amandate a più pintate zona di a cità. I pruprietà di a pruprietà in l'area portu di Nyhavna sò cunsiderati cum'è di l'altitudine più altu di u paese, solu e persone fermani pò cumprà un appartamentu in una di e foglie colore.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à u Canal Nyhavn in Danimarca cù trasportu publicu, pudete utilizà buses cù u 550S, 901, 902, 11A, 65E, avete bisogna à surtite à a stessa parra - Nyhavn.