Uva di zizati

U raghju di e raghji da perleghji pò esse facilmente un decoru decoratore di l'internu, una tavola festiva o ancu un vestitu eleganti. A propositu di maestru propiu "Uva di i granule" aiutà à capiscenu à capisce quantità di realizà stu travagliu interessanti ancu per un novu di novu.

Per travaglià avete bisognu:

  1. Emprumimu per creà uvasi in bèziuli cù u gruppi. Avemu a tecnica di cruci u tissu. In u mità di un filu di 30-35 cm longu ci stringi quattru pellesi di u culore biancu è, traversu un capu estremu, facemu u ghjustu contru di u filatu. Quandu ci stremu, u primu elementi cruciali hè acquistatu.
  2. Per u passu prossimu, pusendu un talone nantu à una punta di u filatu, in l'altri dui. Per mezu di l'estremu di questi induve dui, avemu fattu u cuntattu di u filu, rinfriscà.
  3. Se continuà a tissitura di u granule di uva, creendu credi. Quandu sò scritte à cinque, turnate a catina in una bacca - truvaremu un fini di u filu da u primu coru à a basa. Apricta l'elementu per ch'ellu hè ricchisce duie volte è hà cunsideratu una forma redondeada. Tandu torce u filatu.
  4. Un fucile hè un totale di 15 frutti. Torci riunite, creanu un colpu. Pigliemu una uva di a basa, attaccàimu à a siconda fila di quatre boli, a fila quatta di sei è avemu finitu u gruppu cù quattru più baccardi.
  5. Quandu u listinu hè prestu, avemu da principià per tenee fogli. Un raghju fattu di bè chì si compone di cinque parte - u mezzu è quattru elementi supplementari. U mediu hè realizatu in a tecnica di u teile parallele, è aghjunghjenu in ogni fila di u filu un prughjettu, è da u diminuitu mediu. Questu hè stata l'esse scheggi 1-2-3-4-5-6-6-5-4-3-2-1.
  6. Avemu fattu a travagliu per u sicondu elementu ancu cù paralitici tissuti in secunnu u schema 1-2-3-4-5-6.
  7. Avemu da piglià a basa di a foglia è passa un di l'estremità di u filu di u novu elementu trà a 7a è a 8a fila, induve a furia hè diminuenti (da 6 à 5 beads). In a nova parte, fate a fila sussurru di cinque maiò, stende.
  8. Una volta, cunnette u filatu cun una nova parte di a scheda in u principale - questu tempu trà 8 è 9 fila. Emu putate nantu à 4 peri è stende.
  9. Avemu untule cullen sussegwenti, attache un fragile è diminuinu u numaru di perdi. Tutti i stessi passi sò fatti nantu à altra parte, per avè un unicu elementu di e trè parte, i ghjudicati sò inturniate.
  10. Ci ponu esse finitu a foglia di u vignetu da i bè, è aghjunghje chjassi annantu à i vigneti. Per analogie cù i passi passanti, a spea cumincià cum'è secondu u schema 1-2-3-4, aghjurnà trà 3 è 4 vicinu à a fine è aghjunghje à cumpunimentu.
  11. Pila cum'è assai foglie è raccolli chì avete bisognu di rializà l'idea di una cumpusizioni specifica, ghiacciuleghja cù un vinu di capelli.

Avà sapete cumu fà e racini di e tote è vi puderanu decuritarà a vostra casa o sorpresa i vostri amichi cù rigali inzuccarati. Inoltre da i bè chì pudete teneurate è altri baghi ​​è frutti, per esempiu, fragole .