Cumu fà calzini da i jeans?

Inventatu in America parechji anni fà, jeans oghje sò in u vestitori d'ogni persona, anche di l'età è di u sessu. Ùn ci hè nunda surprisa in questu. Prima di tuttu, i jeans sò sempre bella è moda, è in segundu, e vestiti fatti di stu materiu sò assai durable. Hè per quà pochi pezzi decide à scaccià e so favuritu, ma di più impurtante per u stile o di u culore di i jeans. Quandu hà cunnisciutu l'imaginazione, ugnunu sia capaci di dà sta parte di u vestitariu in una secunna vita, è i patroni ùn ponenu micca stanchi di fà facenu felici cù novi modi di l'utilizazione di i vechi. Jeans aghjunghje assai opportunità per u trattu, è ancu di crià e eleganti. Ruccioni, articuli interni, accessori, ricordi - questu hè una piccula parte di ciò chì pò esse fattu cù i valdi di ghjuvatu.

U primu cosa chì pudete fà cù i vostri robba favurite, ma pussìbbili, hè di cambià u so culore. Jeans pò pittura cun paintti acrilichi o tinturi speciali per u tela, fucure (o "weld"). Sì issi selezziunate per certi motivi ùn sò micca adattati, pruvate di cambià l'stile, fà i pantaloni di i vesti vievi o shorts. Se i pantaloni ùn ponu micca aduprate micca di valdi pocu in tutti i zitelli per e caratteristiche di a figura, età o cunvinzioni, da quì jeans breeches, fatti da i stessi mani, robba abbastanza universale.

Vulete amparà à cumu cutidianu in teatrali sottu i cunti originali, dà una nova vita? Nunda ùn hè più faciule! Cusì, facemu noi capelli chì ponenu nanzu.

Avemu bisognu:

  1. U primu chì hà bisognu di fà prima di trasfurmà i jeans in calzini, hè di decisu nantu à a durata di u pruduttu futur. Per fà questu, pusere elli è marche l 'altitudine chjamata cù chista. Allora, alluntanatu è da a linea centrale, pusonu a larghezza di u pezzu di un pezzu. In u nostru esempiu, questu hè 4 centimetri, ma i vostri piuviti pò esse finite o più largu. Diffiri i filamenti paralelli cù tela (per quessa, ùn deve esse trè linei in tutale).
  2. Avà, nantu à a prima linea, hà tagliatu l'excedente di u tecido, ma ùn pudere micca ghjucà. Hè utile per un patrone di corpu. Questa strapata hè necessariu per fà coglii i costi partiti nantu à i calzini chì anu da esse in a parti di u fronte secondu. Fate u latu di longu di u mancu un centimetru in un latu incorrectu, è da pudè tuccà à a cuddetta in modu cusì chì hè in u centru. (A voi, pudete saltate stu passu se i costi parianu bellu decentu o sughjettinu un strumentu brutali).
  3. Avete chì ùn pudete micca flexione i lati corti di u mannellu, perchè ùn vinaranu micca. Scagliu si tagghiau a larghezza di u magdelu è u puntò cum'è mostra in a photo. Allora fate u mancu à a parti di u frontudu da 4 centimetri, da altre 4 centimetri, è fate u passu è e parti in e stonde.
  4. In generale, a lezziò nantu à cumu fà i jeans da i calzini pò esse cumplettata. Ma se vulete, pudete puru riparà i puliti, per chì dopu ogni lavatu ùn lasci micca cù ferru. Fate cù punches decoratori nantu à a macchina sulamenti. Opemu un zigzag.

Hè bè, in una sola ora u to jeans preferiti pò esse diventate una cosa nova, chì sempre serà appruvata in u vostru utopie di ghjurnali.

Decor

Sì breeches parranu avutri è crescente à voi, ci sò assai scelte di ricerca chì facenu a cosa "venenu à a vita". Cuffs e borse, per esempiu, pò esse decoratu cù thermos, paillettes, broddizzioni, appliqués - quantu vulete! Solu ùn si micca scurdate chì i elementi di decoru sò sopr'à u lavare. E pudete furnisce jeans breeches cun assai affari diffirenti, creendu imagine interessanti.