Chocolate girl with own hands

Per prisentà un rigalu o un pianu prisenti cù imaginazione hè sempre piacevule per u recipientu è u donu. In solitu, cum'è un aghju da gràzia, avemu un bon chocu o dolci. Allora perchè ùn fà micca uriginale? Una cartolina-chocolatelle, fatta da i so propri mani, serà un cumentu eccezziunale per una sera creativa.

Cartolina chocolatica bar cù sacchetti

A manera più faciule per fà una cartulina hè di fàltu in forma di pocketu è piace i dolci. Per u travagliu avemu bisognu di e materiali standard è l'arnesi per scrapbooking: tinta, timbi, pinturi è elementi decorattivi.

  1. Cù l'aiutu di stu timbru in a forma di coralli marini, facemu a basa per una cartolina. Prima copre u paper cù paint o tinta tinta.
  2. Dopu, pusemu un culore più furioso nantu à u stampellu è acquistà un patrone di u mari.
  3. In seguitu, pigghiarru u tincu verde è copre a seconda parte di a cartolina.
  4. Tagliate a cima per fà chì pareva alga.
  5. Ancu avemu bisognu quì un pezzu di mura è cinta. Agghioru una dicurazione in forma di una farfalla è racogli tutti in quellu. Per fà questu, simplicmente aghjau a travagliu è trama a linea.
  6. Questa hè una bar di chocolate di mari, fatta da e so propriu mani, hè stata.

Cumu possu fà e vostre mani una bar di cicculata in forma di una casella?

Se vulete dà dolci à a forma di boni pezzi, quì hè più bè adattatu micca un envelope, ma una casetta chjuca cù una surprisa. Eccu una classa maestru uruguaise, cumu pudete fà una castagna, una castagna di cicculata.

  1. Pigliate una fossa di cartuni quatrata è divividìta in parechje parti: pigliate trè segmenti à a stessa distanza verticamenti è orizontali.
  2. Avete bisognu di taglià a crescita. U successu cumu succidutu.
  3. Fasce i culme è aghjunghje a basa di a casella.
  4. Avemu bisognu di quattru blanks, preferibule diverse culori.
  5. I disticci sò assicurati.
  6. U scopu di a tapa di un chocolatore fabricatu da sè stessu hè simplificatu. Per fà questu, avemu bisognu à un quadratu cù i lati ugualmente à a basa di a casella. Avanzate à longu i fruntieri aghjustà un pocu centimetri per i costi di a tapa.
  7. U stadu sussegwenti di a classa maestra di fà alcune di chocolate in a scrapbooking technique serà a assemblea di a tapa.
  8. I fiureghjuli sò stati cun cinta adhesiva, perchè si stanu fermu nantu à a basa.
  9. Avà pozzu tutti i dolci à u fondu di a basa è u so vicinu cù una cupèrta.
  10. Assicuratevi di pruvà à fà stu chocolatore in u scrapbooking technique, perchè ùn diventeranu micca solu un bonu pakkettiu, ma dinò una sorpresa chì quandu a tapa hè eliminata è i spiculi di a base suttate cum'è una fiore.

Cumu puderà fà una bar di cicculata in forma di un envelope?

Certe volte vi pudete fà una cosa originale da i più semplici materiali dispunibili. Per esempiu, i carretti di cartuni da i paper towels viaghjeranu perfetta à a so funzione di fugliale una bar di cicculata in forma di un envelope.

  1. Prima hè bisognu à taglià un pezzu di scrapbooking in forma di un rectangulu. Questa serà a basa di u casu nantu à u chocolaté. A parti suprana hè stata adatta cù una stapler di figura figura.
  2. Avanzate in una parti avemu fasten una parte di u carrettu di cartulare, fendu un pocu da a seconda punta.
  3. Cogliu u prugettu è fate i spiculi cù cola.
  4. Questu hè chì u procurement pare com'è in questa stage.
  5. Intra daveru una barocca di chocolatica o una nota, è nantu à u cuncegliu stessu cù cola un pezzu di carta stampata cù volte.

Eccu un altru classe maestru simplici è curtu di fari canna di chocolate in a scrapbooking technique cù un rotulu di cartuni.

  1. Cogliu un pezzu di u rotulu in u longu, perchè un bellu hè più largu ca l'altru. Alluminatinu dopu, si ritirava un parcu di centimetri. Avete da vene quì sottu a parti infermora di u mercatu.
  2. In u reversu, pateanu u cartulare cù scrapbooking paper.
  3. Dopu, aghjau li ringi è liggeru a ciappellina di l'altra carta.
  4. Un pocu libbra una di e vilhe è facendo fugliale, perchè pudete inserisce a cinta.
  5. Bar Chocolaterie creativa fatta da propre manu.

Sì pensate à fà un rigalu di cuntribuzione, perchè per e nota pò ancu fà un bonu bonu .