Cumu insignà à un zitellu per leghje per i Silabali?

A capacità di leghje hè assesu necessariu per ogni persona. Hè impussibile ancu assumishi chì qualchissia in u mondu mudernu ùn hà micca capacità bachi. I lettura di libri, richieste nantu à i prudutti, l'istruzzioni pè i drogabile o l'appruvisioni di u domiciliu, sguardi nantu à u mondu larga internet è assai più hè simplice impedente senza a capacità di capiscenu u testu.

I metudi muderni di leghje insegnu un approcculu diffarenti, ma nimu d'elli si basa annantu à l'studiu di l'alfabetu, cum'è in a nostra zitiddina. Avà hè cunsideratu chì ùn hè micca bisognu di cunnosce à u principiu di a lettura, è questu hè una informazione superfluva chì sopra sopra u zitellu.

I più parte i zitelli accumincianu a avè l'avucatu prima vucali, è da cunsunanti gradualmenti. Dopu questu quì hè a cumminazzioni di dui littri distinti - questa hè a sillabba. À questu staghjunu, parechji parenti vendu, perchè u zitellu ùn capisce micca sempre ciò chì deve esse dumandata.

Avemu vistu quantu faciule hè d'insignà à un zitellu per leghje in silabuli senza avè micca influenzatu u sistema nervuali di i genitori è u zitellu. Questa mena si deve trattatu assai rispunsevule, perchè ricaricà u zitellu sarà assai più difficiue se a mamma amparà errore elementari.

Cumu insegni rapidamente un zitellu per leghje in i simbuldichi?

Sì ùn sò micca aderenti di insignà à un zitellu per leghje nantu à a cunfine, quandu l'età di 4-5 anni hè a più bona volta per inizià a scola. U più impurtante hè chì l'animu di u zitellu è a mamma hè pusitiva.

À i primi stadi di u malincipente, ùn esse micca pussibule di evitari, è perchè ùn deve esse in manu, ùn sia micca risuscitatu da a voce chì u zitellu ùn averebbe succorsu, è ùn fate micca ellu di ellu per i più chjucu.

I paisani chì ùn anu micca capitu cumu fà insignà u zitellu per leghje per sillabelli, vale u primu spedizione. Zhukova, chì descrizanu bè cunsiglii cumu chì e lettie sò cunnessi in sillabelli. Ogni tipi di illustrazioni aiutanu à un pocu piccolo comprende a saviezza di a parolla stampata.

Solu studii sistematichi ponu purtà u risurtu urdinatu. Ma ùn hè necessariu di soprapparizà u zitellu innecessatu. Serà abbastanza per dà 15 minuti di ghjornu per studià un novu tipu d'attività:

  1. Prima, u zitellu deve ricurdà a vucali basi boni-A, Y, O, N, E, I. U zitellu deve esse, cume era, canta cù l'aiutu di una voce. In più di lettura è memorizazione visuale, hè chjaru cumu simultanamente assignà e carte novi. Cusì, sta informazione hè megliu assorbita è a manu per a lettere avanti hè furmatu in parallelu.
  2. Allora segue u studiu di e consonanti A, B, M. Es necessariu spiegà à u zitellu chì sò leghje L, B, M, è micca EM, EL è BE. Questu hè un puntu assai mpurtanti, perchè si u studiente ricorda à queste sona hè incorrectu, u prucessu di letturà ùn hà micca bisognu per ellu.
  3. Prima di principià per studià una cunsunanti o una nova vucali, deve 5 minuti à ripetiri ciò chì u zitellu hà digià amparatu. Hè necessariu per assicurà u materiale passatu in memoria. Legendenu un sillà silenziu hè pussibile solu quandu ellu cunnosce i lettri chì custituiscenu una sillabba.
  4. Perchè u zitellu per capiscinu u principiu di l'attuali cummincianu durante a lettura, a mamma deve spiegà u seguitu: quandu lighjate a sillabba di MA, prima di a letter M è a tira com'è se scappava à a lettera A. Questu s'assumiglia Mmmmm, finu à quandu U zitellu sanu chì capisce stu prucessu, appena l'amparera di leghje anderà più faciule.
  5. In micca casu pudete leghje a sillabba a seguente: MA hè M e A, è cun UTE serà. U zitellu culpisce, è ellu scurdassi di ciò chì era da circa.
  6. Quandu u ghjovanu lettore aprende à leghje infurmatu di sillà ste componi di duie lettere, solu avè da esse prununziatu à leghje silqi cumplessi cumposti di trè littri.