Quale hè un pesimista?

I Persuniani rieggiunu sfarente à l'avvene chì avemu attornu à elle, è cunnettuali pò esse divisu in dui gruppi: pessimisti è optimisti. I cuncetti sò abbastanza cumuni, ma pochi pratiche pò esse precisamente è spiegà u significatu di un pessimista è ottimista. Ci hè parechje criteriu per quale l'omu pò esse distinguitu, ma in u corsu di a vita una persona pò mudificà di un gruppu à l'altru.

Quale hè un pesimista?

Prima, cumbattitude à u dizziunariu, induve hè scrittu chì un pesimista hè una persona chì vede parechje cose in qualchi avvenimentu. Per ellu, u mondu hè rapprisintatu in un uore più grande in culori scuri. Molti chjamanu pessimisti chì chiancinu, perchè spessu si lamentanu di e so viti è i falli ch'elle si facenu freqüentamenti. Semu devi esse nutatu chì i pessimisti ùn pò micca esse chjamati pereddi, perchè pò esse rinisciutu in a vita, sempre avè avvisu pussibbili pussibbili in u tempu. Hè nutate ancu chì i pessimisti sò i più parte di i figlioli anzeddi chì anu sperete numerosi disapprisis è prublemi, chì ci faci di pagà più attente à i partiti negattivi.

A continuità di capisce quale hè un pessimist, vole dì chì sta "etichetta" ùn hè micca una parsone è duranti a vita una persona pò vede à e cose in modu diffirenti. Tuttu ciò dipende di e circustanza è se tuttu fate fine, a pratica scheresca sparisci.

Chì ghjè a diffarenza trà u pessimista è un ottimista?

  1. Pessimisti più valenu à a valutazione di a situazione è ùn anu micca sottostima a so capacità stessu, per quessa, hè più faciule per elli per avè pronti u so altru. L'ottimistici in a maiò parte di u casu usanu u pensamentu superficialu è spessu sottostate a bar, face di decepzione.
  2. L'ottimistiani anu spirutu è crede in un bonu scopu di l'eventi, chì aiutau à ùn rinunzià è stà per i so scopi.
  3. I scienzi crirennu chì i pesimi sò più intelligenza sviluppata, perchè s'ellu si sò tristi, ma à u listessu tempu sàviu.
  4. L'ottimistici viranu più felice, veddi attornu i maravigliose cose chì permettenu di cummatti cù u malu umore è più faciule per affruntà situazione stressanti.

Per ùn andà à l'estremu, hè megliu per truvà un "mediu d'oru" per valutà appruvamentu di circà è micca di fà illusions.

Cumu serà un ottimista di un pesimista?

I sicòlogichi dicenu chì ogni persona hè l'oppurtunità di cambià u so pensamentu è apre da vede u mondu di una manera diversa.

Cumu ùn dete esse pesimista:

  1. Ùn avete bisognu di circà i culpèvuli di i so falluti. Pensate à elle cum'è una sperienza, da quale hè vera à scrive u cuncettaghju cumerciu, perchè ùn avè più freti in quelli prublemi.
  2. Cridilu in a vostra forza. Ùn ùn mette in l'autore flagellazione, ancu s'ellu avete a fallimentu. Cridà in a so forza propria serà un incentive impurtante per ùn firmà è pruvate à ottene u successu novu.
  3. Circate cun omi pusitivi, perchè sia un bonu è un mal esempiu "cuntaggiusu".
  4. Eliminate da a vostra vita cose chì sò doloroso è purtate maldu. Sì avè averà fà unlate u travagliu, pruvate di trattà cun elli in a mattina.
  5. Lighjà libri pożittivi, vede e circate circate cù e diverse esperimenti pusitivi. Hè ricumandemu per viaghjà à qualsiasi oportunità, avè acquistatu impressioni nova.
  6. L'attribuità principali di un ottimista hè un surrisu. Pruvate di sulluzzà più spessu, è ancu à voi stessu in u spaziu. Sona in viulenza pudete piglià un cundificante impunite di emozioni pusitivi. Solu solu s'apica a un sonu sincere.
  7. Truvate una occupazione chì distraeranu di prublemi è portanu emozioni pusitivi.