Cumu insignà à un zitellu per gargarate?

Tuttu u ghjocu adultu, senza escezione, sapete cumparite. Intantu, i zitelli per sviluppà sta sapè quizete adupranu assai è aiutanu di i genitori. In questu articulu, vi diceremu chì cumu insignà à un zitellu à gargare in u minimu tempu, è à quale età hè megliu per fà.

Quandu mi pozzu assimilà a mo figliolu à gargare?

L'età ottimali per a duttrina à u zitellu à rinfriscà a gola hè di 3-4 anni. Ghjè à questa età chì u zitellu ùn capisce ciò chì i so parenti vanu da ellu, è hè capaci di rializà i prugrammi simprici chì ne dumandinu. In ogni casu, pneumatici di tri, o quattru anni, di studii longi, cusì cù tutte e cumpetenzi necessarii ci anu da esse imprudati in una manera playful.

Comu pozzu aghjustassi rapidamente u mo figliolu cumu ghjustu?

Assignate un zitellu à l'età di 3-4 anni, gargarete hà aiutu à esercitazioni cum'è:

  1. Rinsing a cavità orali. Per fà questu, preparanu qualcosa liquidu di a temperatura di l'ambienti è, per u vostru esempiu, dimustrà u nostru figliolu cumu fà piglià cun una bocca da a tazza, "distillà" da a pene à a buccia, è cusì spit out into un bacinu o qualsiasi altru cunti. Se utilizate l'acqua ordinali, deve prima di foglia, perchè u zitellu aghjunghje una gran quantità di liquidu. Inoltre, pudete aduprà purificatu l'acqua per un alimentu alimentariu o un caldo friddu di erbe medicina, cum'è chamomile, marigold o sage. In casu chì u zitellu ùn sà ciò chì ringe a bocca, andate immediatamenti à a seconda tappa.
  2. Lavatu di a bocca. In u sicondu stadiu, intruduce u zitellu à u prucedimentu à u regu di l'ammanassi è a gola. Per fà questa, fate nantu à a tina o di pienu è diretti un jet d'acqua caleta o salina da l'enema o a zucchina prima à a superficia interna di a mucula, è da poi à l'amichi. In certi casi, sta prucedura prupone un rifuggiu chjucu in i zitelli, sottu tali circustanza, deve esse abbannunata.
  3. Ughjola direttamente a gola. Pozzu un vuccuzzu in a bocca, cuminciate cù cursu a testa a volta è a "libra", affinchendu u sonu di "ah-ah-ah". U zitellu definittenu questu cusì sta fun attività, è certamenti voli rinomu.