Baie di Sullivan

A baia di Sullivan hè u locu chì pò esse chjamatu "cradle" di Hobart : in u 1804, u primu settimane di Tasmania di l'Europeani hè fundatu per David Collins in a cunfluenza di u fiumu Derwent à l'oceanu. Dice ancu u nome di a baia - in onore di John Sullivan, chì era u sustitutu permanente di e colonie. L'abitanti di Tasmania chjamà stu baddu Nibiruner. In u XIX seculu, ci erani i piatti di salassi è i macellai.

A badia di Sullivan oghje

In a baia di Sullivan hè u Macquarie Pier - a porta di a fontaine principali di Hobart. Hè da quì chì i navi di Francia è australiani partenu per l'Antartida (per a latter, Hobart hè un portu di casa). I vapuri privati, è ancu cravatte di cruise, vènenu quì. In a baia ci sò parechji palazzi stòrici. Per esempiu - u bastimentu di u Parlamentu di Tasmania. Hè situatu nantu à a Parcu di u Parlamentu, chì hè stata ripresa (u travagliu hè stallatu in u 2010). In i bagnu di a baia sò ancu l'Art School di l'Università di Tasmania è a Galeria d'Arte.

A baia di Sullivan hè unu di i spazii prediletti privati ​​d'abitanti di Hobart. Quì pudete camanderu nantu à a Marina, fà sportivi di acqua o si sò in un restaurant - hè in a baia di Sullivan hè u migliori ristoranti è cafes di Hobart.

Cumu aghjunghje à Sullivan Bay?

Pudete marchjà à a baia da u centru di a cità à pezu - via Via Elizabeth Street o via via Murrey Street. In u primu casu, serà necessariu di passà 650 m, in u seculu - 800. Hè pussibile d'arrivà è cù trasportu pùblicu - passa in Via Elizabeth Street.