U latu Matheson


Una di l'attrachzione naturali naturali di a Nova Zelanda hè u Lagu Matheson, chjappi cù a so purezza è bellezza insurata, pristina. Un incantu cusì di l'acqui hè anu attaccatu à u fattu chì hè vicinu da e muntagne: sopra à l'impurtanti pichi di Cook è Tasman. Questi sò i peiendi più altichi di u statu isulanu.

L'acqua di u lavu ùn hè micca solu pulitu, ma hà una capacità riflittura unica cumparatu à un ispilettu - hè a vista di sta superficia acqui cun u riflessu di a muntagna chì hè ragiunatu cunzidiratu unu di i principali simboli di a Nova Zealand , cunfermendu a purità di a natura è a magnifica situazioni ecològii di u paese.

Origine glaciale

U lago, chjamatu ancu u Spice Mirror, hè più di 14 mila anni. U so "babbu" pò esse cunsideratu u Glacier Fox - era dopu à a so cunvergenza è pareva una stagione. Traspendu da e muntagne, a massa di ghiaccio fendu in a rocca in u locu sottu u lavu.

Dopu chì u glacieru falò in l'acqua, ci era una quantità innumireta di varii minerali chì s'acumulevanu in u fondu. Sò parechji sustegni si entreranu u lavu oghje. Fighjulanu u specchiu di a superficia di l'acqua è dà un tatu marrone especial.

Paysages charmanti

I paisaghji lucali pudete invicchiate qualchissia, ancu u viaghjatore cunvincu, chì hà vistu assai attrazzioni naturali in a so vita.

Sicondu i Zelianderani, u megliu tempu per visità u lavu è a sunrise è u tramontu. Cusì, in a mattina, u lavu di Matheson s'impara un luminu bluizzu trà i cimi di a muntagna, scattering nebbia è riflessione i monti. À a sera, a muntagna pigghianu un culore rosso-giallo, rosso è creanu un paisaggiu fabuloso, supplementatu da una rifarenza impensablemente bella in l'acqua.

Naturalment, assai depende di a cundizioni climatichi - se pudete vena quì nantu à un ghjornu nuvidu è tranquillu, pudete divertevi u gustu di tutti i piacè di i spezii lucali.

U fonti di u fiume è e randonnas

Da u lavu tangiu u fiumu Clearwater, u nome di chì dice assai - hè traduciutu cum'è Pure Water. Invece chì ùn hè micca cusì nìvule, ma più brunissone, à pocu pressu, quandu u sustegnu minurariu dispunibule in u lavu si stalla prontu à u fondu è i banche, l'acqua hè veramente cristalina.

In ghjiru à u lavu Matheson hè un spassighjate turisticu cù una longa di più di 2,5 kilomètres. Hè abbastanza simplice è per esse adattate per tutti. In a strada sò parechje stanzuli di observazioni, chì permettenu à disfate da belle bellezza di a natura.

Ci hè cunoscenza chì, in u latu di u lavu, sò parechje spezii di arburi endemichi, quellu chì si trovani solu in queste locu:

In ghjiru à i costi di u lavu Matheson, i turisti anu da scurdà di a variabilità di u clima local. Dunque, cù a bisognu di piglià una robba cómoda è cálida chì ripelle l'acqua. Inoltre, u sunscreen ponu esse utile.

Cumu ghjunghje?

L'impurtante locu naturali unicu, chì hè u Lagu Matheson, si trova in u cunfini di unu di i Parcu Nazionale di Nova Zelanda Westland Thai Putini, chì hè nantu à a costa ovestore di l' Isula Sud . Ci sò viaghji organizzati da parechje cità di New Zealand. Pudete ancu ottene nantu à u vostru, paghendu un carru.