Jardin Botanicu di Christchurch


In u centru storicu di a cità hè unu di i più famusi è attraversu principali di a Nova Zelanda - i Jardinu Botanicu di Christchurch. Hè interessante chì a so storia ci principia in u 1863, quandu u qujeru inglese hè stata pianificatu in u territoriu di u futuru ghjardinu in onore di a festa di u prìncipi Albert è a Principessa di Dinamarca.

Cosa da vede?

A data, l'aria di sta fita hè 25 ettari. In questu paradisu, pudete vedete un gran numaru di diversi fiore: alcuni d'elli sò representati di a flora di stu cuntinenti, è parechji sò purtati da l'America di u Nord, Sudamerica, l'Asia, Sudafrica è l'Europa.

U Garden di Kreacherch hè divisu in zoni. In particulare, ci hè necessariu a nutà a zona tematica, chjamata "Garden Rose". Sè vo site bellu nantu à rosi, in questu induve sò più di 300 varietà di rosati. U "Giardinu di l'acqua" hè un oasi maravigliu cù iridi è liri. In u "Mountain Garden" sò i vegetali cullati chì fermanu verdi duranti l'annu. Inoltre, nantu à u territoriu di questa fita hè un invernamentu cun una grande collezione di pianti tropichi.

In u 1987, i Jardin Botanicu Christchurch creà u "Garden Herb", "Garden of New Zealand Plants" è "Garden of Erica". Ciò chì unisce hè u fattu chì e pianti medicinali è edificanti sò rapprisentati quì.

Cumu ghjunghje?

U Giardinu Botanicu si trova in u stessu centru di a cità, per puderete arrivà cù taxi, bus (№35-37, 54, 89), trasporti privati ​​è tramu (№117, 25, 76).