Cume ravioli?

L'apparenza di i pezzi ùn duveranu micca un rolu di più impurtante da u gustu, chì ghjè perchè parechje mestieri di una casa cun una temerita scatula si riferiscenu à u disignu di e so creazioni culinari. Pelmeni sò micca esvisione, è ancu di più, diventenu una spaziu veru per u pensamentu creattivu per a so plasticità. Quandu si puderà moldà pelmeni cù una varietà di tecniche avemu da eseguite di più.

Cumu facianu pelmeni cù e to mani?

Accuminciamu cu u metudu classicu di dumplings modelizando, assai sèmplice è cunnisciutu per tutti. Prima di inizià a mudelta, a pasta sana stalla in un fasciu è tagliatu in taglioli. Ogni annu sti poi chjappu finta. A so tecnica vi salvarà u tempu per u so mundiale: ùn avete micca di cullà tutte e rintorni, torna à gemme è rintra.

Pujhe una porzosa di u rimplamentu in u centru di u cundimentu stafilatu è rinfriscà l'excevendu farina da i verni.

Blind the edges together to get a moon Crescent

Allora aghjustate e quatru di questa luna in u centru.

Cume ravioli in un pelmeni?

Se vulete salvà assai tempu è aghjunghjite un boli dumplings à a sera, uttenite un dumplings.

Rinchisce a pasta e ponu nantu à a dumplings. In i celi, pusendu u riposu è cogliu tuttu cù a seconda capa di a massa.

Scuprite tuttu, appughjate strettu u pezzu rolling à a superficia.

Ricerca cù cura di i boliatti adeghjenu à u moltu cù un toccu chjuccellu di u dete.

Cumu pudè moltu rápidu boli di dumplings?

Se ùn avete micca piace a forma chì a pelmeni standard dà a Pelmeni, pudite cumprà un apparitu chì permette di funziunamentu di ogni dumplings ind'è individualmente.

Rola a pasta in un capu finu è u cut in circles. Pone a pasta cù l'impegni in u centru di i dumplings.

Aggiunta i fasciati stretchi, sfrendu i vignetu.

A svantaghju di issu dispusitivu pò esse chì a pasta foderà à l'esternu di i pellegimenti di peletta, è perchè un di i latiti di u tile pisci hè megghiu uttinutu cù una farina arghja sprinkled, è u sicondu ne si limpieghja da ellu in modu chì l'arghjintedda sò cunnessi megliu.

Chì bella per sculpt Ravioli?

Un'altra manera simplicia di furmà a pasta ùn escludiscenu ancu spesi senza necessità è reduci a manipulazione à un minimu. Trimate a pasta in porghje chjucchi, rende ognitantu ogni ghjornu è fate u riposu in u centru.

Coglie i trè mariti di a pasta è inseme in u centru in modu chì un triangulu emerge. Per analogie, pudete dà à u pelmeni a forma di un quadru, racumandate micca trè raconi di massa, ma quattru.

Comu fòrmule una pigtail di dumplings?

Stu metudu di mudellu hè longu statu usatu per dumplings asiatichi è manti. Per ellu, i pezzi di pasta sò dinò in un cerculu, u riposu hè cupartu da unu di i viti libretti.

Appena, trasfurmannu da a basa, stràccia a pasta di i dui fasciati è aghjunghjiu inseme in u centru.

In u ghjornu à l'ultima, ci crucciate à l'ortesi libirati cù l'altri.

Cumu scuritu dumplings chinois?

A tecnica di mudelanza hè aduprata per a versione chinesa di u pelmeni chjamata gedza. Sta tècnica ponu piglia prestu è in quantu à e nostre dumplings, fate d'assicurà chì si furmò una massa suficientemente forti chì pò esse tene u forma.

Cut the circles of equal diametre from a thin layer of mass, grease the edges of each of them with a minimum amount of water. Ùn serà micca ghjustu cun u liquidu, altri ùn deverè u effettu in effetti oppostu: a pasta ùn foderà nanzu è si cumincià à a decadenza.

Avà, cuminciendu à traslennu unu di i canteri, facenu i protettori di u minimu. Continueu cumplicarle finu à chì cecciu a mità di dumplings in questu modu.

A siconda, a mezza liscia, saldata cun gentile cù a freccia curretta.