Dieta senza sali

Unu di l'ingredienti più indispensabile in a cucina hè u sali. Ma, anche tutti i qualità utili di stu pruduttu, ponu diventà una sorsione di prublemi cù i chilugliefighjunti: l'excusate di u salinu torna a limpingse in u corpu è "rallentisce" u metabolismu , perchè e ricordi di molti studiusi sò cusì: una dieta senza sali! Ma eccu ccà ùn avemu micca parlatu un rifidu tutale di manghjà saltu, ma solu una restrizzioni limitata.

Sodiu, chì hè cuntatu di u salinu, aiuta à fretà l'excrementu calcicu da u corpu, cusì u salinu ùn deve esse micca esse disignata. Ma, cum'è qualsiasi elementi di traccia, necessite u corpu in certe quantità. Sicondu i ricerchi di scientists, una persona cunsegna 12-16 gr per ghjornu. più di norma, cusì u restrizzioni di a salazione si và à u corpu solu per u bonu.

Cù una dieta dilettiva senza salti, pudete manghjà a salate, ma micca in u prucessu di preparazione, ma solu quandu hè prestu prestu è in nisun casu ùn salivate micca in u prucessu di manghjà! Pigliate l'alimentazione in porghje parechji volte un ghjornu nantu à u principiu di nutrimentu fraccione. Per fà e cose ùn pare micca insipidu è senza gustu, pudete aghjunghjule a cipolla, l'agliu, u pepite, u zucchero di limonu, etc. À u tempu, cum'è pratica pruibisce, una persona si usanu à una piccula quantità di salitu è ​​u gustu di l'alimentu.

Dietu senza menu di salazione

Aposentazione: tè, casgiu e pane.

U secondu sirviziu: una mansa coque.

Lunch: zuppa di fille, insalata di tomate è pezza cù pezzi.

Tertuliano in bocca: calzu di rosula salvatica è pane è cunfettu.

Dinner: patate, foglia, ioghurti o crema di curda con frutta.

Ci hè parechje varietà di una dieta senza salinu: questa hè una dieta japonesa senza sali, è una dieta senza sal di Elena Malysheva. Ma a crescita principali chì deve esse ricordati, ùn rinuncia micca à u salinu à tutti! Inutili, u risicu di l'aspettu o esprissioni di i malatie cardiovascular hè grande.

Ci hè ancu una opción più stretta - una dieta senza salitu è ​​zuccheru. Tuttavia, si devi esse ricordatu chì, siddu abbandunà carbucidi semplici, averebbe ripiglià cose cun cumplicità, più utuli.