Disegni per u ghjornu di u maestru in a matita

U ghjornu di u maestru hè un postu luminoso è animoso. In questu ghjornu, i zitelli anch'elli a felicità di i so parenti, per dichi di a so pacenzia, di i so sapienti è di l'apprezzata imparazione. Ùn sò solu parolle è scrive un sonu in l'onore di i duttori, ancu i zitelli pruvate à fà i prufessori cù rigali originali, scènesi creanu è realizazione, ampara rimasmi è canti, facenu un periodu di wall.

In altre parolle, u felicitu in una festa prufessiunale hè una grandi opportunità per i scoli d'esporiu e so capacità creativa, per revelà u talentu di un artista o un attore.

Ughjettu di u figliolu per u Dia di i Maestru

Tradizionalmente, in u di i Maestru, i zitelli sò preparatu una seria di carte tematiques. Sò sò unicu travagliu d'arti chì riflettevendu u mondu internu è a percepzioni di petite personalità, a so attitudina in u so maestru è i boni boni.

Cartoline cù i dibaccios di i zitelli - hè un maravigghiatu felicità in u ghjornu di i maestri per ogni maestru. Dopu tuttu, chì pò esse più preziosu è uriginale chì u donu fattu da i pezzi di i zitelli cù such diligence è entusiasmu.

Idei di sculture per u ghjornu di u maestru in u liceu

A fantasia di a generazione ghjovira ùn hè senza alcunu, ma spessu i manca i cumpetenze è l'abilità di rializà tutte e so idee. In particulare, per scrive un bonu travagliu pè u ghjornu di u maestru cun un lapis, i zitelli bisognu necessitanu l'aiutu di l'adulti. E postu chì no tutti i genitori hanu dota cû capacità artistica, una classa maestra, cumu scrive un disegnu per u ghjornu di u maestru in i tempi, diventerà salvamentu in questa situazione.

Ùn avemu micca cambiatu tradiziunali è "dà" i nostri maestri venerati un flower vase, per esempiu, cù rosi.

Allura, cuminciamu a cuminciari, avemu bisognu di travagliu: chisuli simpati e colpi, una carta di carta (ùn hè megliu micca unu).

Un paru di parolle nantu à a cumuzzioni generale, se sè più còmico cù tenimentu un ghjornu di i computer chì un lapis o penna, hè megliu a praticar u primu scrive un vaso è fiori separati. È dopu chì domine a tècnica di l'esekennia, intrendu à l'elementi in una sola cumuzzioni.

Avà, avemu vistu cumu sculaccià un disegnu per u di u Maestru in u stadiu:

  1. In u mità di a foglia, pudemu sculaccià una linea vertica, chì più tardi diventa a punta di a nostra fiore.
  2. I più magichi. A manu manca, parallella à u nostru zanco, rende un ligne curvatu in a manca, aghjunghje una petita cuda.
  3. Ci anu seguitu per aghjunghje spicce à a nostra rosula.
  4. E las folla. Perpendicular à u zezziunà facenu un lìngu horizontal cù dui archi.
  5. Portate a foglia cun u troncu è aghjunghje parechji petali in u listessu modu, solu à sfarenti anguli.
  6. Avemu pruvucà à u caprettu. À a cima di u troncu, piglieti stagni oblonga.
  7. Dopu dui petali grandi in forma di gocce, cum'è in a photo
  8. Aghjustate un coppiu più "drops" per quelli chì sò dispunibili.
  9. Pigliate un cimi cintrali cù un ciumu livellu ligeramente apertu.
  10. Aghjunghjite l'ombra è aghjunghjenu a nostra magisteru.

Un pocu più faciule cun u vase:

  1. À u fondu di a scheda, circise un cìrculu. Cumpigliulemu u cilindru quì sopra, cusì chì a cima di u circhiu à u longu di u centru intersecce a basa di u cilindru.
  2. Avà scumpete u fuciliu exactu di u vase è ripigliate i fiori (puderete quì aghjalesu a scena o a rosula, cum'è in a lista previa).
  3. Linni d'intrecezzione è dighjunà u nostru frasu.

Un modu più uriginale di felicità in u ghjornu di i maestri hè una guinva cù i pezzi di i zitelli è i bias. Per esempiu, ogni membru di a classe pò scrive è raghjone nantu à una striscia di carta culurita u so felicità à u maestru.

Cusì, per fà una guineva necessaria: strisci di carta colore, colore, lattice, tessuti, cuscini o cola, scissors.

  1. Dà à ogni studiente una strapata (pò esse più intricatu, per esempiu, in forma di bandiera o un corazon, in generale, ùn pudete micca limità l'imaginazione), permettenu ogni scritta u so desideriu o un cumplimente cù un lapis.
  2. In più, ogni tira da u latu hè pegatu à a cinta, se ci hè una macchina, l'aghjunghje.
  3. Eccu, invece, a nostra guinea è prestu, sicuramentu sta criazione serà una maraviglia sorpresa per i vacanze.

N'autra versione di u donu, pudete fà un parariu di ughjettu è colore cù pezzi, cum'è una culore. Eccu alcuni scelte per u ghjurnale per un paragulu di felicità.