U cumpagnu di u focu per i zitelli

U focu hè una situazione altamente riesce chì pò ammazzari assai paisi. Tutti i zitelli puderà capiscia da a prima età chì u focu hè, è cunnosce cumu pò cumportanu in u casu di un focu.

Hè per questu scopu chì e lezioni speziale sò rializati in tutti i scole in u quali è i picciotti sò insegnati i fundamenti di a salvezza di vita è, in particulari, a tettica corretta di l'azzioni in casu d' una situazione tali. Ancu, i genitori cuinzati avissiru dinò a so cuntribuzione è spedite à e so figlioli i reguli di cumpurtamentu durante u focu per i zitelli.

Memo annantu à e regule di cumpurtamentu di i zitelli in casu di focu

Oghje, ci sò un gran numaru di fonti, di quale u zitellu puderanu scrive d'infurmazioni impurtanti per elli. Per esempiu, pudete intruduce u to figliolu o figliola à u cartoon "Regoli di cumpurtamentu in u casu di un focu per i zitelli", in quale l'elementi basi sò spiegati in una lingua clara è accessibule per i zitelli.

Inoltre, cù ogni zitellu da una prima età, hè necessariu di mantene discussioni nantu à questu tema. I règule chì deve vi induve pruvà à u vostru zitellu, sìmulu à questu:

  1. Prima e primu postu, in spite de tuttu, avete averà tranquillità è à sente cun vigore cù l'adulte chì sò vicinu.
  2. Se ci hè moltu di fumu, avete bisognu di cercà a to fàccia cun un pappu fugliusu o di qualsiasi robba.
  3. Dopu l'urdinamentu di l'adulti, avete bisognu di abbandunà a stanza in una manera ordenata.

Sfortunatamente, l'adulti ùn sò micca sempre truvà vicinu à i zitelli in difficult times. U zitellu vole ancu di capisce ciò chì hà da fà, sè ùn ci hè mancu nisori o maestri in a vicinanza immediata. In questa situazione, i so tucrazzii di l'azzioni sianu chjamati:

  1. Hè obligatoriu di chjamà servizii di u focu cù u telefunu "112".
  2. Chjamate aiutu di qualsiasi adulte, se possu.
  3. Amparate in un locu impurtante, è micca ammuccià, perchè i bombe di pudè vede u zitellu.
  4. Sè pussibuli, alighjà lasciate lasciatu da a porta.
  5. In l'eventu chì u pianu à a porta hè stata bluccata, deveru cullà nantu à u balconu è chianci in bocca, chjuderaghju a porta di u portu porta fermu. Saltenete da u barcuni senza un squadra adulta in ogni casu impossible!

Fate cuntestazioni nantu à u tema di a sicurità di u focu cù u zitellu, suggerenu à fà l' articuli tematichi . Assicuratevi di familiarizà u zitellu cù l'indicazione visuale prisintata in i ritratti. L'aiutà micca micca solu per navigà in u focu, ma ancu per impediscenu sta situazione d'urgenza.