Tècnica di pompino debuttante

Hè difficiuli di scuntate un omu chì ùn avissi piaci micca u piacè di u sessu orale, è sopratuttu un pompoccialu profonda. Per una donna, ùn hè micca un usu faciule simplu, perchè a tecnica implica a piaczione sana di u pene in a gola di l'associu. Ci hè parechje regule è cunsiglii chì aiutanu à evità di prublemi pussibuli è, prima di tuttu, cuncèrnanu in u riflettu vòmitu.

Cumu faciu una tècnica in bocca prufonda

Parechje di u giustu sessu si ricusanu à dà u so piacè à u piacè di u sessu orale, perchè sò scantu di suffocate o choke. Tanti teme sò abbastanza ravelluali, sopratuttu se un omu pò presumighi di una dignità impressesiva, ma cunniscendu alcuni reguli, ùn sera micca bisogni.

A tecnulugia di u gocce di pompino implica un inginuzione di u pene, chì par parechji hè un prublema. Hè per quessa un pienu di pratica hè necessariu. Inizio hè cù u massaggio di i tips di i diti di a basa di a lingua. A furmazione si tenia durà parechji minuti, è avete bisognu di ririverà tuttu 3-5 vittori à ghjornu. Pudete aduprà una banana di medju sanu in l'exercitu praticu. U fruttu deve esse gradualmenti injected deep into the throat. Hè ricumandatu per altru i dui esercizii discututi prima.

Pudete imprudà a tècnica di a goccia in gocera cù un dildo, chì deverà esse fatta da latti latte è da puderà daverà. Prima di utilizà, lubricate cù grassà, chì pò esse acquistatu in una buttrega di sessu. I sperienti recommandé recommending workouts su stomacu vacanti.

Hè impurtante per rilassate prima di u prucessu, perchè u timore pò causà spasmu musculu, chì significa chì nunda cumportarà oghje u altre prublema è ancu i feriti. Solu vi vùagliu avè nutatu chì ùn ci hè micca un sicretu chì avarate immediatamente chì permette di disperse di u sensu di nausea, ma cù a pratica regulare pò accustomà a to garganta à tali prucessi. In solitu duvite 10-15 travaglii.

Tècnica di pompino in gocce larga, quandu una donna da quì:

  1. L'omu ci vole à mettela nantu à a so back, è l'associu hè situatu trà i peri. In questa position, hè pussibule di cuntrullà a prufundità di a penetrazione. A testa sarà rottu in una manera chì a bocca è a gola estremità nantu à a listessa linea.
  2. Hè impurtante di pudreze à purificà u penis per assicurà a facilità à gliding.
  3. Purtate a lingua più bassu, è a punta sò piani. Per espansione a garganta ancu più, hè necessariu simulà un baddu. Per via, questu reducià u riflettu gag.
  4. Puntatu u penisimu nantu à a lingua è inserisce u prufonda quantunque pussibuli finu à u sensu di nausea. Lasciate tuttu per un pezzu di sicondi, è poi, allughjà u gargu. Repetite a prucedura in parechji volte per fà chì e sensazioni sò più còmode. Hè cunsigliatu per inizià 8-12 volta.
  5. Dopu quessa, piglià un spartimentu è repite u prucessu. U primu pugnu prufunnu ùn anu duratu più di 10 minuti, ma hè megliu fucalizza nantu à i vostri sentimenti persunali.
  6. U prossimu siguiu hè cumprità a so attività è prumove l'associu ancu più indà, quella hè prima di l'iniziu di uruguai à u rimorsu di vomitu, è stà per 10 sondi. Sì casu chistu causu vomiting, aduprà a vostra garganta, cum'è si sbadiglia. Ogni vota, facennu un pompoccinu profunnu, travaglià nantu à a tecnica, agghiuttiu u pene più largu.

Solu masterizatu, a tècnica cunzidiratu, hè pussibule passà à varianti più complexi. In questu casu, a donna pigghia un rolu passivu è si trova annantu à u spinu, è a testa salda à u bordu di u lettu. L'omu hè stallatu nantu à i so ghjinochji vicinu à ellu è cuntrola u prucessu stessu, trasfurmannu i so cadenti. A tecnica di stu travagliu di colpu hè cum'è a l'ottata prima.