Guessing for the fulfillment of desires

Qualchidunu i vostri brami pò fà esse veramente veru se ùn intarete micca cun ellu. Se sintia in pusitiva, puderà esse cumpiita a vostra guessing nant'à i cartuluzzi per u cumprimendu di i deserti. L'accionu di divinazione cusì pò durà trè mesi. Sì avete l'emozioni o l'ansietà, pruvate di rilassate cù meditazioni .

Divinazione da u tempu d'esercitu di u desideriu

Cù l'aiutu di sta divinzione pudete cuntrollà u tempu di rializazione di u desideriu. Avete bisognu di u panu di 36 carte. Shuffle it, mette e carte in u statu chiuso. Pettirisci quattru sementi horizontali, nove cartulare in ognunu. In seguitu, avete bisognu di l'impresa chì i cartoni decomposti mintu da u dirittu à u dirittu, in secca in ordine ascendante. Eccu, a prima carte saranu sei, a siconda carta seranu siete, u terzu seranu l'ottu, è cusì. A prima fila significarà i clubs, u sicondu sarà un pienu di tamburinu, u terzu serà definitu cum'è u vestitu dumanu, è a quarta, rispettivamente, i picos.

Apertu l'ultima carta morsa in a prima fila - per esempiu, avete un ghjocu di clubs. Pozzu sta carta in u locu chì hè distinatu à sta carta. Avete bisognu à sparghje tutte e carte in questu modu finu à chì tutti l'assulge sò determinate nantu à i so locu rispettanu. Se avete successu, significa chì guessendu à l'ora di u cuntenutu di u desirciliu vi informa chì a cuncintata sarà vera in u ghjornu dopu.

Se l'apparenza si apre a tali manera chì tutti l'Aces sò in i so posti, è parechji cartii sò chjusti, a ghjente hè stata questa interpretazione. A prima fila significarà un annu, se tenete trè cardi chjusti, u desideriu sarà vera in trè anni. A siconda fila hè mesi. Se dui carte sò chjusi, aghjunghje à u ricivete trè anni dui mesi più. Cusì, a terza fila simbulizà e simane, è u quartu - i ghjorni. Tutti i dati obtucati deve esse riunitu, è u risultatu significarà u tempu di rializazione di u desideriu.

A divinazione per i cartoni per u realizazione di i desideri

Pigliate un pezzu di 36 cartoni, misu sitti partiti. Fate u vostru vulete in una carta chì ùn hè micca in queste diferissius sei carte. Avete trinta cartoni manca. Piacerebbenu braccialiseralli, è cumincianu à piglià una carta da u ponte, piglia in cinque pila, perchè u primu hà duie carte, u sicondu tercanu, u terzu quatru, u quartu cinque, è, rispettivamente, l'ultimi sei carte.

Sì a carta chì avete fattu hè in u pile No.1, u vostru vulete ùn esse realitatu.

A seconda stabili hè improbabile di cumpiacà.

U terzu pile - l'esercitu di a vostra vulete impedisce di prublemi seri.

Quarta - forsi u vostru vulete sarà vera.

Quintu - u desiu sarà ghjustu senza fallimentu.

In casu chì a carte cuncipitu ùn caduta micca dopu a distribuzione di e cinque pila, avete bisognu à piglià i decemazione chì sò stati cun voi, per cunnette cù e sei cartoni chì avete postponatu à u principiu di a fortuna. Avete bisognu à rimbarscià stu bancu di settordi carte. Cummincià per piglià una carta da u piattu ricivutu, dicendu e seguenti parole: "aspetta, sia pacienza, si rallegunu, ùn anu ingeratu, avete". A vostra risposta à a quistione, se l'additùtimu sarà vera, serà quella parolla chì puderà utter, having extended the card.

Ancu avemu averà a vostra attenzione una opzione più piacevule di a furtuna nantu à i carti per u cumplimentu di e desiderate.

Avete bisognu di novu un pezzu di 36 carte. Trascurgendu i carte, sguassate parechji carte cù a to manu left, e mette sottu à u ponte. Avete bisognu à piglià una carta da u tavulinu è i mette sottu à l'altru, per esse acquistatu una fila verticali.

Se à l'epica di divinazione, un paru di carte di u listessu pianu si mette sottu à un altru paru, sguassate u più bassu è pospose.

Se un paru di carti di u listessu vestitu sò siparati da una cartulina di un antru vistitu, sguassate a carta superior è ancu piglià a banda.

Sì avete una numeru di carte di u listessu solu, da novu rinfrescenu a carta di fondu. Per esse ghjustificate se u desideriu sarà vera, questa alineazione deve esse fatta trè volte in una fila. U vostru vulete sarà vera si, à a fine, hà dettu quattru carti di tutti i raffi in a fila.