Antichi runes

I runi antichi è i so significati sò sempre interessanti per noi. Ci hè una tradizione scandinava chì Diu hà datu Odes à e persone. A magia di runas antichi è oghje ferma un misteru, perchè l'energia è u potenziale di sti talismani stilla aiuta à e persone. I runi di l'antichi Slaves purtà un pattu spéciale, sò capaci di prutege una persona di u male, aiutà à restaurà a salute è urge a bona furtuna. Inoltre, cù l'usanza propria, cù l'aiutu di runes pudete ancu pesche l'u futuru.

Antichi runas slaves

A rialtà di l'esistenza di l'Scrittura da i Slaves hè indicatu da parechji insegna archeologi. Unu di i trocchi più antichi sò in a forma di plaques ceramichi, nantu à quale i frammenti di l'inscription in a forma di runes sò visibili. I Signori nantu à issi scuperti archeologi eranu identificati da i scentifichi cum'è tracci di l'scrittura. A lot of items with runic were found in Vladimir and in Novgorod during excavations.

Raising questions about Russian scrittura trà i slaves, hè bisognu di nutà l'esistenza di a cultura antica slunica rúnica, in generale. Bastamente, a cunniscenza di l'Scrittura era pusseduta da quelli eslavoni chì eranu pagani. Hè prubabile chì sta cultura cuntinuau a esistenza ancu à l'ora di a feie duie, quandu in Russia, u Cristianu è u paganimu eranu in u stessu tempu.

A probabbilità di l' annullamentu eslavevuli piglianu l'urìggini in l'alfabbetu alpinu. L'antichi runesi russi sempre hà risurtu awe, rispettu è reverenza. L'imaghjini di l'annullamentu hè cunsideratu un patrone tradiziunale nantu à a robba di l'Slavi, in più di furnisce a prutezzione di u patrone. Hè in a prutezzione è a prutezione chì u significatu sicretu di e runes di a Ruscia antica si situata. I runi cchiù cumuni sò simbuli chì prutegginu una persona di a soru, cum'è una frugalità rune chì prutege a donne è l' omi da a infertilità , è a tarra da a maladrina.

In fattu, runes ùn sò micca scritte lingua scritta, hè u nostru patrimoniu culturale chì cumporta assai aspetti, cum'è a riligione, l'arti magica, a mitulugia. I tarreni sò amuletichi simbolii chì portanu una crescita di energia forte, pussedenu un campo di infurmazioni forti. Hè cretu chì runes sò a maiò tipu di magia.

Forsi, hè impurtante mantenimentu di esse l'esistenza di a cultura runiciana trà i slaves in tuttu. Ci sò assai assai varietà di e carte rune chì anu survigliatu à questu ghjornu. Hè per quà qualchì prublema cù u decodificazione di l'infurmazioni hidden. Sfortunatamente, ùn hè micca un scopu interconnettudu unicu per traccia di sti signi. A ragiuni hè chì e tribù slave hè stati situati in diverse locu geografichi.