Divinazione da u Salvadore Apple

L'Apple Savior hè una festa Ortodoxa, celebrata u 19 d'Agostu. A tradizione principale di questu ghjornu hè di l'illuminà manni di un novu cultu. Dapoi u tempu anticu, cù a festa d'Apple, assai signativi è guesses sò assuciati, chì permettenu à amparà assai informazioni nantu à u futuru è u presente. Un fruttu hè un simbulu di cunuscenza secreta è d'amore.

Rite è fortuna di l'Apple Savior per un primu matrimòniu

Questa divinazione hè popular entre i ghjovani. Hè da esse fatta in a cumpagnia. In u spaziu, u focu hè sparata, è i ghjovani vennu cun pezzi sagri da a so vendita. U fruttu di u fruttu nantu à una corda attaccata à un bastone, è aghjà firmà. Hè cume chì quellu chì a poma fallia prima, andarà davanti à tutti i corona d'altri.

Guessing at the Apple Savior for money

A stu ghjornu era pussibule attruverà se i cambiamenti pusitivi in ​​a materia spazziu si prisenteranu in un futuru vicinu. Hè necessariu di sorte à a strada, pigliate una poma appuntu cun voi, stendi diretta è tufate u fruttu. L'interpretazione di divinazione da u Salvadore di Apple depende di induve a poma eranu:

A divinazione è a cuspirazione di u Salvadore di Apple à u so amatu

Aduprà a divinazione hè necessariu in casu chì ci sò dubbii nantu à a sincerità di un omu amatu. Hè necessariu di piglià una pumuta russa è uccisione in dui spezii. Marcu unu d'elle cum'è a parti dritta, per esempiu, fate una incisione cù un cuteddu. Pigliate un picculu pezzu di carta, scrivìtevi u nome di u sceglie chjamatu è metteva trà e miticelli di u fruttu, è poi, attaccati cun un focu rinu. Poi cuntu a trama:

"A mansa hè russa, tuttu hè bellu, dite: vede a strada. Chì serve di u servitore di Diu (nome) per u servitore di Diu (nome)?

Pone a manzana in u sillu di a finestra è a guardà, da quella parti si cumincia a deteriorate. Se i spots appressu à a manca, l'ughjettu di l'adorazione ponu sinceri sentimenti è prestu prestu u primu passu. Quandu a mazza accupa à spoof a manu dritta - hè un signu chì un omu viaghja sempre sensu sentimentale. Dopu quì, dà a manzana à l'acelli.