Alimentazione di cucumari

L'insalata fresca o cuccagna intrecciata - cucumari sò boni in ogni forma. L'estate di vende cum'è eterni per a fertilità è l'adattabilità, atleti è di prumessu per una calore bassa, è tutti uni per un aroma refrescante è gustu excellentu.

In questu articulu, parramu di pusterini di crescente, in particulare in cumu furnisce di cogni in l'invernu è in a pianta aperta.

Riuzzioni è coperazione di perli

Parechje persone pensanu chì ùn avete micca bisognu à guardà i pepini di tutti - piantati è esibiti. Sempri cundizioni climatichi favurèvuli sta pianta ponu fà veramente una pruduzzione abbundante quasi senza cura. In ogni casu, per assicurà a cugliera abundante è di alta qualità, piglià un pocu sforzu.

Per principià, preparanu a lettu (scavalcanti è preintelegranu abbivotti organici), da a pene da a pusterità, d'aspittà pè i fiori è di prutezzione di ghjàllichi di primavera. Dopu 3-4 fulgetteti esaminati, fate un fucile sicondu i raccordji di u criaturu di e zitelli.

Tuttu u periodu di a vegetazione (se l'estiu ùn hè micca assai wet) i cucuzzuli necessani ririmenti. Di sicuru, i letti sò ancu desirabili à sputare regularmente è fate cù cura di terra dopu a regia o a chjaga. Ùn vi scurdate di a nutrimentu supplementu di e pianti - i cucumani sò assai responsibuli à l'appiecazione di fertilizzanti.

U vistimentu di cucumuti in a terra aperta è chjusu ùn hè fundamentalmenti diffirenti. A sola diferenza hè chì i vegetali sò alimentati più spessu. U metu più cumune hè u principiu di vestitu, quandu i nutrizi è i mischji sò intruduttu in terra dopu a chjaga o regia.

Un risultatu assolutu dà l'intruduzione di urganica - una tintura di pururu di pollulu, di fugliale o compostu.

Certu, qualchì fertilizante deve esse una dose rigulari. In paisani di regiu o povere, hè permissibile d'appliendarà di 10 chilò di metru per metru quatratu. À i terreni fertili sta norma hè menu - à 3 kg / m². A sopra à l'dosi ricanusciati d'appruvisazioni biulogica accélassa u crescente di foglie è bande d'erbe, ma a qualità di a coseta si sponda - anu voce apparenti, u nùmmuru di frutti feux aumenta.

I primi fertilizazione di pepini pò esse realizatu 10-15 ghjorni dopu à l'emergenza (calcium, fòsfore è nitrogenu). U prossimu prossimu quandu i pianti à nutrimentu supplementu hè di fruttu. Dopu l'apparizione di l'ovari, i pepini sò alimentati ogni 10 ghjorni (magnesiu, potassiu, nitrogenu).

In a seconda mità di l'estiu, u cucumu hè alimentatu da cendizzioni o di cloru, e fertilizzanti di putassiu senza fosfura ( superfosfatu ). Avete chì u fertilizante dopu l'applicazione deve esse stampatu cu curaggiu in u locu, altru o rimprenu di a fertilizzazione sarà riduzzione di volte.

Foliar superiore di cucumari

U secondatu di fertilizazione hè foliar. In questu casu, i fertilizanti sò dilucchiati à una cuncintrazione bassa, è a suluzione riflette hè spulatu nantu à e foglie.

U vestitu cumprumissu Foliar hè fattu in a sera o in tempore nuvellu. Inutili, a cumminazione di ùn avè micca assorbutu u salti minerali nantu à e foglie è u sole attivo propriu quessi ardenti à i pianti (finu à a morte).

Advantage à a nutizzioni foliar in a rapidità di l'elementi di ingressu in i cresciti di pianta. Questu hè assai impurtante, per esempiu, cù frette longu è fridhe, quandu a vita di a pianta rallighja, è e razzi sò micca attivamente assorbanti nutrienti da u locu.

L'alimentazione extra di a razza di cucuzzuli cù una tintura di pane s'appricerà à tutti quelli chì pruvate d'evità l'usi di "quimica" in u so situ.

Per a preparazione di tintura di pani, hè necessariu di impugallu u pani friscu in l'acqua furiosa (u cuntinuu deve esse impiegatu da u pani cumu prucessu). Dopu una settimana di infuzione in un locu caldu, l'infuzione hè diluzata cù l'acqua (1: 3). Sè siddu vulete, in l'infuzione, pudete aghjunghje un fertilizante minerale cumplessu (vicinu à a fugliale di casu in 15 litri di infuzione). Pudete aduprà u travagliu di u paniu ogni 10 ghjorni, ma ùn si scurdate di pregià i pianti - ùn pudete micca impurtà fertilizante in a terra secca.